Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Mini Cooper S lekkage olie

Beste Collega's We hebben hier een Cooper S uit 2003, vanwege olie lekkages nieuwe warmte wisselaar, 0 ringen en filterhuispakking gemonteerd, echter blijft deze olie lekken tussen de oliefilterhuis en warmtewisselaar in die spagaat! Al 5x op nieuwe gemonteerd maar blijft lekken en vrij veeel olie niet mee te rijden!   iemand advies we zitten

Mini831 jan. 2021 21:53

P132B21 + beperkt motor vermogen

FordFiesta31 jan. 2021 16:46

Meriva A met Can-bus storing

Beste Mede monteurs   Aangeboden een Meriva A uit 2004 met Z16XE motor. Volgend probleem doet zich voor, af en toe weigerd de motor aan te slaan, gaat als een tierelier rond maar pakt niet op.   Auto naar de zaak gehaald, hoop lampjes die branden op Dash even als dynamolamp maar laad gewoon bij.

OpelMeriva2829 jan. 2021 22:14

smoorklepstand

deze crafter had als klacht hoog olieverbruik, en daarom is na verschillende controles besloten om een revisie uit te voeren. hierbij zijn blok geboord, nieuwe zuigers ,kop gereviseerd, turbo vervangen etc. olieschraapveren waren versleten en zaten vol vuil.  Motor loopt weer perfect maar nu zien we bij het afremmen op de motor en weer gasgeven een blauwe rookpluim. bij

VolkswagenCrafter2128 jan. 2021 21:33

Oliedruk te laag

Beste amt'ers, Hier een Kia ceed g4fa.  Aangekocht zonder compressie. Distributieketting bleek een kwartslag versprongen. 8 kromme kleppen. Cilinderkop vervangen inclusief kettingset en koppakking vervangen. Na het opnieuw opstarten bleek de motor erg te roken en stationair te weinig oliedruk te hebben. Wederom losgemaakt, oliepomp, zuigerveren, weer koppakking en drijfstanglagers vervangen. 1 hoofdlager bekeken en

KiaCee'd1128 jan. 2021 20:04

Ford Transit Connect Kachel word niet warm

Beste Leden. We hebben hier een Ford Transit Connect staan waar de kachel niet warm word.. Koelvloeistof verbruik is minimaal. We hebben de systeem bijgevuld en goed ontlucht. Na minuut of 5 a 10 zit er weer lucht in het systeem en doet de kachel het weer niet. Dit al kleine 10x geprobeerd.. Thermostaat is al

FordTransit Connect928 jan. 2021 18:06

geen vermogen

hallo .. zoals aangekondigd gaat het hier om een vw caddy 1.9 tdi. af en toe schoot deze in noodloop. geen vermogen meer,maar na het contact af te zetten en weer erop was er niks meer aan de hand,   dit probleem deed zich steeds vaker voor , tot hij smorgens ook niet meer wou aanslaan,  paar

VolkswagenCaddy2228 jan. 2021 10:09

alleen stationair

we hebben een touareg v6 tdi die niet reageert op het gaspedaal, tenzij we een intercoolerslang losmaken. een vorige monteur heeft het gasklephuis vernieuwd, deze v6 heeft 2 intercoolers, die voor het gasklephuis samenkomen, storingen zitten er niet in, het maakt niet uit welke slang er los gemaakt wordt. als de maf sensor stuk zou zijn,

VolkswagenTouareg1628 jan. 2021 09:21

Betreft storing p1340 overslag cil 4

Wij zijn nu al een geruime tijd bezig met een storing in een Peugeot 206. Met koude start loopt de auto op 3 cilinders voor een paar seconde, soms net lang genoeg om een storing op te slaan (p1340 Overslag cilinder 4), dan moet de auto herstart worden omdat cilinder 4 dan word uitgeschakeld. Vaak

Peugeot2063727 jan. 2021 17:57

Ford Ka loopt op 3 Cilinders

Beste leden, We hebben hier een Ford Ka staan van 2008. Deze loopt als je gas geeft op 3 cilinders. Stationair bijna niet te merken. Ma met rijden overduidelijk. Als ik een storing krijg dan is dit op Cilinder 4. Misfire Voertuig hebben we de volgende dingen al gedaan:Bobine vervangenBougies vervangenBougiekabels vervangemInjector van 3 na

FordKA727 jan. 2021 15:47