sorteer op
Wij hebben een Vivaro binnen gekregen met een verstopte roetfilter, bij het uitlezen stonden veel roetfilter storingen en een van de gasklep. Na het vervangen van de roetfilter (die helemaal dicht zat), kwamen alleen de gasklep storing terug. Met een autel eobd scanner geeft ie p0120 gasklep positiesensor. Met een snap on geeft ie df646 aan.
Ik heb sinds enkele maanden zelf een S3 uit 2009, in 2010 via PON geïmporteerd en daarna door ABT getuned naar (nominaal) 310 pk. Heb na aankoop een beurt doorgevoerd, waarbij ook de bougies, luchtfilter en olie Haldex koppeling zijn vervangen. Er zat een K&N luchtfilter in en dat heb ik vervangen door een papieren
IK HEB EEN CITROEN BERLINGO BINNEN DIE DRAAIDE NIET GOED EN STARTE NIET MEER TOEN DIE WARM KREEG IK HEB EEN EN ANDER AL AAN VEARNDERD EN EGR OOK VARANDERD NU DRRAID HIJ TERUG NORMAAL HEB GEMETEN EN WAARDE DIE ZIJN GOED OOK TEMPERATUUR SENSOR VERVANGEN DAT IS ALLEMAAL VERBETERD NU PROBLEEM IS BIJ RIJDEN
p0170 brandstofaanpassing bank en p0125 overmatige tijd closed loop. hij heeft 4 lambdasodes. cil 1-2 is een bank, en 3-4 is een bank. ik kan hier niks aan ontdekken behalve dat de regelsondes verschil in weerstand van de verwarming hebben. 8,1 ohm en 5,4 ohm. de laatste vervangen, maar ik hou deze storing. komt de
Goedemorgen, We hebben een Skoda Octavia 1.4 TSI 140pk van 2015, handgeschakeld met motorcode CHP. We hebben de auto binnen gekregen met de klacht dat hij in koude toestand bij gelijke (lage)snelheid stottert. In de 3e versnelling bij 40 km/h. De auto heeft geen foutcodes. We hebben de bougies en de bobine al vernieuwd en het gasklephuis gereinigd maar
Collega's, Een klant van mij overweegt de aanschaf van deze auto en er ligt mij bij dat de 1.4 TFSI nogal een reputatie had m.b.t. olieverbruik. Latere generaties schijnen hier geen last meer van te hebben en de vraag is dan ook of deze auto van oktober 2017 al van deze generatie is. Rikus
Collega's, Bij gebrek aan collega's in eigen bedrijf maar even hier mijn probleem ventileren. De Volvo is een goeie week geleden bij me geweest voor kvs verlies. Bleek het expansievat te zijn. Vernieuwd en vervolgens systeem gevuld, ontlucht en gereden waarbij alles in orde was. Vandaag binnen gebracht met een motor die nog wel rond
Auto is binnengekomen met kapotgelopen distributieriem, na revisie van cilinderkop nieuwe riem gemonteerd, maar als we nu de krukas en nokkenas op tijd zetten loopt de motor vast op een bepaald punt. Volgens gegevens van Hayns gemonteerd maar blijft vast lopen. Nokkenas ook vernieuwd maar geen resultaat. Heeft er iemand de juiste gegevens en /
Hallo wij hebben hier een corsa waarvan de kachel niet meer warm word , Het koelsysteemlampje gaat aan , koelventilator draaid lang door na afzetten motor , koelvloeistof verlies. Na bijvullen van het koelvloeistof , lampje uit . Kachel word niet warm , en het borrelt behoorlijk in het expansievat . Wij zien geen circulatie van de koelvloeistof
Hoi ,volvo s40 1,8 Geeft geen fout melding maar blijft bij terugschakelen te lang in hogere toeren hangen.(1800) duurt even voor hij zijn stationair rustpunt vindt. rijdt voor de rest prima. iemand een idee? Uitgelezen met delfi Foutcodes geen