Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

storing df646 gasklep

Wij hebben een Vivaro binnen gekregen met een verstopte roetfilter, bij het uitlezen stonden veel roetfilter storingen en een van de gasklep. Na het vervangen van de roetfilter (die helemaal dicht zat), kwamen alleen de gasklep storing terug. Met een autel eobd scanner geeft ie p0120 gasklep positiesensor. Met een snap on geeft ie df646 aan.

OpelVivaro610 feb. 2021 11:36

Audi S3 houdt valt terug in toeren bij vol accelereren om dan weer vol op te pakken

Ik heb sinds enkele maanden zelf een S3 uit 2009, in 2010 via PON geïmporteerd en daarna door ABT getuned naar (nominaal) 310 pk. Heb na aankoop een beurt doorgevoerd, waarbij ook de bougies, luchtfilter en olie Haldex koppeling zijn vervangen. Er zat een K&N luchtfilter in en dat heb ik vervangen door een papieren

AudiA31410 feb. 2021 00:45

CITROEN BERLINGO 2004 1.9 DIESEL

IK HEB EEN CITROEN BERLINGO BINNEN  DIE  DRAAIDE NIET GOED  EN STARTE NIET MEER TOEN DIE WARM KREEG IK HEB EEN EN ANDER AL AAN VEARNDERD  EN EGR OOK VARANDERD NU DRRAID HIJ TERUG NORMAAL HEB GEMETEN EN WAARDE DIE ZIJN GOED OOK TEMPERATUUR SENSOR VERVANGEN  DAT IS ALLEMAAL VERBETERD NU PROBLEEM IS BIJ RIJDEN

CitroënBerlingo139 feb. 2021 21:40

P0125 en P0170

p0170 brandstofaanpassing bank  en p0125 overmatige tijd closed loop. hij heeft 4 lambdasodes. cil 1-2 is een bank, en 3-4 is een bank. ik kan hier niks aan ontdekken behalve dat de regelsondes verschil in weerstand van de verwarming hebben. 8,1 ohm en 5,4 ohm. de laatste vervangen, maar ik hou deze storing. komt de

MitsubishiGrandis84 feb. 2021 17:16

Auto stottert in koude toestand

Goedemorgen, We hebben een Skoda Octavia 1.4 TSI 140pk van 2015, handgeschakeld met motorcode CHP. We hebben de auto binnen gekregen met de klacht dat hij in koude toestand bij gelijke (lage)snelheid stottert. In de 3e versnelling bij 40 km/h. De auto heeft geen foutcodes. We hebben de bougies en de bobine al vernieuwd en het gasklephuis gereinigd maar

SkodaOctavia94 feb. 2021 12:42

olieverbruik?

Collega's, Een klant van mij overweegt de aanschaf van deze auto en er ligt mij bij dat de 1.4 TFSI nogal een reputatie had m.b.t. olieverbruik. Latere generaties schijnen hier geen last meer van te hebben en de vraag is dan ook of deze auto van oktober 2017 al van deze generatie is. Rikus

AudiA443 feb. 2021 13:27

Waterslag?

Collega's, Bij gebrek aan collega's in eigen bedrijf maar even hier mijn probleem ventileren. De Volvo is een goeie week geleden bij me geweest voor kvs verlies. Bleek het expansievat te zijn. Vernieuwd en vervolgens systeem gevuld, ontlucht en gereden waarbij alles in orde was. Vandaag binnen gebracht met een motor die nog wel rond

VolvoV50133 feb. 2021 13:25

Distributieriem

Auto is binnengekomen met kapotgelopen distributieriem, na revisie van cilinderkop nieuwe riem gemonteerd, maar als we nu de krukas en nokkenas op tijd zetten loopt de motor vast op een bepaald punt. Volgens gegevens van Hayns gemonteerd maar blijft vast lopen. Nokkenas ook vernieuwd maar geen resultaat. Heeft er iemand de juiste gegevens en /

CitroënBerlingo312 feb. 2021 16:29

Corsa D koelsysteem problemen

Hallo wij hebben hier een corsa waarvan de kachel niet meer warm word , Het koelsysteemlampje gaat aan , koelventilator draaid lang door na afzetten motor , koelvloeistof verlies. Na bijvullen van het koelvloeistof , lampje uit . Kachel word niet warm , en het borrelt behoorlijk in het expansievat .  Wij zien geen circulatie van de koelvloeistof

OpelCorsa141 feb. 2021 19:50

lang te hoge toeren

Hoi ,volvo s40  1,8 Geeft geen fout melding maar blijft bij terugschakelen te lang in hogere toeren hangen.(1800) duurt even voor hij zijn stationair rustpunt vindt. rijdt voor de rest prima. iemand een idee? Uitgelezen met delfi Foutcodes geen

VolvoS4061 feb. 2021 18:49