Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

2.0FSi loopt onregelmatig stationair

Hallo    ik ben sinds kort in het bezit van een seat leon van 2006 met een 2.0FSI (BVY) motor de auto loopt stationair onregelmatig (verder geen storing)   na het rijden van een redelijke afstand ging mijn motorlampje aan , uitgelezen , storing knock sensor 1 Storing gewist en deze blijft ook weg maar

SeatLeon1812 mrt. 2021 19:10

2.5dci brom / resonantie 1800 tot 2200rpm

De laatste tijd merk ik een "ernstige" brom / resonantie / vibratie dat begint bij 1800rpm en abrupt stopt bij 2200rpm Dit gebeurd alleen innde 4 5 6 versnelling. Bus rijd verder goed, gemoeg vermogen. EGR is afgedopt. LMM lijkt goede waarde te geven stat en bij 2000rpm Turbodruk loopt iets achter maar lijkt mij normaal.

NissanPrimastar912 mrt. 2021 07:53

Inhouden stotteren P1337 P2231

Hallo, Wij hebben hier een Citroen C4 Picasso 1.6 Vti staan met een vervelende storing. De storing komt er als volgt in: Rijdend met de auto merk je bij ligt optrekkent dat de auto wat stottert/inhoud, dit verneem je vooral in een lage versnelling. Wanneer de auto hier erg last van heeft komt de storing pas in het

CitroënC4 Picasso1911 mrt. 2021 12:21

Renault kangoo 2015 inlaatluchtklep

Beste leden, Wij hebben hier een renault kangoo waar we niet uitkomen. Deze heeft de volgende foutcodes: *dtc0120 inlaat luchtklep positiesensor  *dtc 0409 positiesensor EGR klep *dtc0638 inlaat luchtklep positiecontrole *dtc0402 EGR klep defect open *dtc2100 Circuit klep inlaatlucht circuitstoring Wij hebben het Gasklephuis vervangen maar de storing blijft aanwezig, komt na het wissen gelijk

RenaultKangoo610 mrt. 2021 11:55

Startproblemen transit 2.2 92Kw

Wagen start heel moeilijk, koud en  warm + gering vermogen. GEEN Foutcodes. Luchtmassameter werkt correct bij meten met de scope (freqentie type) . Maar in meetwaarden werkt de luchtmassameter niet. dwz als ik de wagen start zie ik op mijn scope een mooie rimpel in het signaal van iedere aanzuigslag. Als ik kijk in de

FordTransit339 mrt. 2021 21:50

df 998 df651 df997

Motorlampje brandt af en toe, af en toe vermogens verlies. Storing df998 df651 df997 aanwezig. Turbo slangen gecontroleerd op lekkage. Turbo druk was goed echter heeft deze motor meerdere druksensoren. Stekker demonteren van sensoren tot de foutcode ontstond op dezelfde sensor. Sensor demonteren. Deze zat compleet verstopt. Sensor vervangen. Uitgelezen met Maxis Foutcodes Storing df998

RenaultMaster37 mrt. 2021 14:05

Mercedes sprinter OM651 hogedrukpomp lekt

Beste leden, Wij hebben hier een mercedes sprinter waarvan de hogedrukpomp lekt. Deze zit aan de achterzijde van de motor gemonteerd en wordt door een tandwiel aangedreven. Ik vroeg me af, is deze redelijk makkelijk te de- en monteren of zou dan heb distributiedeksel aan de achterkant van de motor gedemonteerd moeten worden?  Ik heb

Mercedes-BenzSprinter17 mrt. 2021 07:33

Onregelmatig draaien

Vandaag de hogedrukleiding van de stuurbekrachtiging vernieuwd. Daarna ontlucht. Systeem gecontroleerd op lekken en juiste oliepeil. Echter na die tijd wil de motor, na de opwarmfase, niet meer mooi stationair draaien. Het toerental schommel sterk, de motor slaat bijna af. Probleem doet zich zowel op benzine als LPG voor. Tijdens het rijden lijkt de motor

VolvoV70206 mrt. 2021 20:13

Motor loopt steeds slechter en niet meer stationair

Auto wilde wat moeilijker starten maar goed rijdend weg gezet. Volgende dag alleen rijdbaar op laag toerental. Bij hoger toerental valt motor uit. Stationair loopt de motoer perfect. Na tijdje rijden is rijden alleen stapvoets op stationair toerental nog mogenlijk. Later liep de motor ook niet meer stationair. Geen foutcodes! Heeft iemand hier ervaring mee? Foutcodes

Mercedes-BenzM-klasse94 mrt. 2021 19:00

Aanhaal moment krukaspoelie

Hallo Wie kan mij helpen met het juitse informatie, ik zit beetje mee dat ik een speciaal gereedschap moet gebruiken om de krukaspoelie vast te draaien. 303-1611-01. Volgens autodata kan je hetzelfde blok in een peugot 208 gewoon met 50nm 180 graden aandraaien. Ford is een beetje raar vind ik, 25nm en dan 70nm. Vervolgens

FordFocus154 mrt. 2021 18:02