sorteer op
Goedemiddag allen! Ten eerste, het is een Volvo V60 1.6 T4, maar als ik V60 selecteerde kon ik geen type auto kiezen (?) geen idee. dus ik heb er even een Ford Fiesta van gemaakt. volgens mij zit deze type motor ook in de Fiesta, (correct me if i'm wrong) Ik ben nieuw hier op het
Hallo AMT We zijn bezig met een MB E Klasse van 2003 die een nokkenas storing blijft aangeven.Het gaat om de storing : B6/7 (Hall-sensor uitlaatnokkenas, rechts) , Geen signaal [P0365] Auto kwam binnen met klacht dat deze niet wou starten, uitgelezen, storing gewist, wou weer starten, afspraak gemaakt om de distributie te controleren. Distributie
Goede morgen , van deze transporter mogen wij het onderhoud uitvoeren heeft slecht 67500km gereden in 11 jaar ,distributie interval geeft aan 210000km geen jaren , hebben jullie ervaring met deze km standen en verstandig om distributie wel of niet te vervangen??
Ik heb een fenomeen gezien waar ik geen verklaring voor heb. Graag jullie ideen. Verhaal: Berlingo B9 1.6 HDI (zonder papieren aan boord vandaar de onvolledige data, ik heb de PSA servicebox geraadpleegd voor motorgegevens) wordt afgesleept naar mijn werplaats. Klant legt uit wat er gebeurd is: Tijdens rijden eerst lampjes aan op dash en stuurbekrachtinging weg,
Hallo, We hebben een captur staan met een storing. inlaatluchtklep onderbreking. Df641. Fout is te wissen maar komt gelijk weer terug. Auto rijdt verder goed. Parameters lijken allemaal oke. Iemand dit al eens gehad? Uitgelezen met Launch, autocom Foutcodes Df641
ik heb een c5 2.2 diesel bj2002 en die geeft op het dashboard een melding dat de tankdop er niet op zit maar dat is wel het geval en als ik kijk bij de meetwarde staat hij op afwezig weet iemand hoe dat werkt
Deze Opel Grandland D12XHT heeft sinds hij nieuw was een motorstoringslampje . Defectcode P0420 Katalysator werkt niet optimaal . De 2 lambda sondes zijn reeds vervangen , de katalysator is eraf geweest , niks aan te zien . Nu is ook de ECM motor vervangen op advies van PSA , maar na 2 dagen is
Deze auto, Camper Rapido, is binnen gekomen met storing motormanagement en vermindert motorvermogen. Na uitlezen kwam foutcode P0480; aansturing ventilator 1 naar boven.Ik kon deze code wissen en die is tot nu toe niet terug gekomen.Maar vanaf dat ik de automatische airco aanzet gaat het motorstoringlampje terug branden en krijg dan de foutcode P0481; aansturing
Beste Amt`ers, Wij zijn opzoek naar een systeem of programma waarin we data op kunnen zoeken van voertuigen zoals aanhaalmomenten, onderhoudsintervallen, pinouts etc. Voorheen hadden we dit via onze grossier maar deze biedt dit helaas niet meer aan. Het is bij ons geen dagelijkse kost dus zoeken iets betaalbaars. Iemand suggesties? Alvast bedankt.
Hallo, Ik heb een seat altea die stationair niet goed wil lopen. heb deze auto nieuw binnen dus ik heb geen geschidenis van deze auto. Ik zie wel dat het kleppendeksel er vanaf geweest is. De auto wil moeilijk aanslaan, alleen met een beetje gas. als hij eenmaal loopt loopt hij heel slecht totdat ik een