sorteer op
Bij bovenstaande auto een hardnekkige foutcode. De P1336. We hebben gecontroleerd: -Timing met alle linialen, paspennen en nokkenasvastzetgereedschap; - Signalen van inlaatnokkenas en uitlaatnokkenas; - Plunjers van nokkenasverstellers; Wat verder opvalt: de auto loopt perfect (op de foutcode en het storinglampje na) In de data veranderd de waarde niet van de uitlaatnokkenas. Deze blijft gewoon
Beste collega's, We hebben een Vito in de werkplaats waarvan de koelvin al enkele weken blijft loeien wanneer de motor draait. Wanneer de motor gestart is gaat na 15 seconden de vin op de hoogste stand loeien en blijft dit doen tot de motor uit gezet wordt. De regelunit krijgt een signaal vanaf de ecu.
Goedendag, We hebben een Partner waar de dynamo niet van laadt, constant 12v is aanwezig maar stuurstroom niet, bedrading tot BCM is heel. Op de BCM staat ook geen spanning. BCM hebben we al gewisseld van een andere auto maar geen succes. We zijn opzoek naar een stroomloopschema van de auto of tips. mvg, Martijn Gemeten 12v
hallo allemaal ik heb een mercedes sprinter v6 in mijn werkplaats staan nu lek deze olie bij de voorste krukaskeerring deze heb ik vervangen daarna lekte de auto nog steets bij de krukas keerring weer los gehaald poelie gecontroleerd alles lijkt oke nieuwe keerring en in nog het probleem niet verholpen wat zou het probleem kunnen
Hallo Amt'ers, Hier een bmw 116i van 2007 staan. Deze auto is afgekeurd op een te hoge lambdawaarde. Co was 0 begreep ik. Te arm dus.. Na uitlezen komt er een foutcode Misfires cilinder 1 aan het licht en een storing op de nox sensor beide opgeslagen maar niet actief. Echter was dit vorig jaar met
ik heb een opel vivaro bij stilstand gaat toerental niet hoger dan 2700 toeren tijdens het rijden te weinig vermogen bij 2700 toeren tot 3000t stotten net of je tegen toerentalbegrenser zit tijdens rijden kan je met moeite 140km/u halen toerental gaat wel tot 4250 toeren Gemeten egr klep lmm gaspedaal hogedrukpomp turbodruksensor vacuumklepturbo raildruksensor raildrukregelaar injectiecomputer
Hoi iedereen! Ik wens me te verdiepen in de signalen die uit een breedband lambdasonde komen. Ik wens deze te meten met een Picoscoop. Na het hele internet afgezocht te hebben, en uren proberen te meten, geraak ik geen stap verder. Dit betreft dus geen technisch probleem; eerder het vergaren van info en het uitwisselen
hallo forum leden ik heb hier een nieuwe opel astra k die na de beurt hapert met optrekken, ik krijg geen foutcodes . ik heb voor de zekerheid nieuwe 0W-20 olie erin gedaan en de bougies nog een keer vervangen. zonder resultaat iemand nog ideen wat er mis kan zijn groet menno Gemeten geen fouten
We hebben hier een Tiguan 1.4 TSI die inhoudt /schokt tussen de 2000 en 3000 toeren, alleen als je `m belast (ong. meer als 40% gas). Bij lagere en hogere toerentallen loopt hij perfect, onbelast ook. Je voelt echt cilinderoverslag, maar in de live data worden er geen overslagen herkent. De frequentie gaat mee met het toerental van
De aandrijfketting van de oliepomp is gebroken. De olie pomp op zich draait gewoon rond en pompt ook normaal. Ik zie verder ook geen aanwijzingen wat de oorzaak kan zijn geweest De auto heeft 240.000 km gelopen. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt bij deze motoren. Of kan mij iemand vertellen wat de oorzaak geweest