sorteer op
Corsa binnengekomen met ratel boven in blok. Klant geeft aan dat dit is begonnen met bijvullen olie, er zou 1 liter 15w40 bij gedaan zijn. Olie ververst met 5w30 en gespoeld maar probleem blijft aanwezig. Foucode P0014 komt steeds terug, actuator nokkenassen al gewisseld in- naar uitlaat maar foutcode blijft zelfde. Zijn er gekende problemen in
goede morgen monteurs. ik heb een vraag. ik ben bezig met de distributie van een fiat multipla 1.6 16v uit 2006. ik heb speciaal gereedschap maar dat is denk ik van het oude type. omdat ik de nokkenassen geblokeerd heb met de platen. maar de nokkenasen kan ik nogsteeds een tand naar links en rechts draaien! ook voor de
Heeft iemand verstand van de draadboom van auto's? Ik heb een asz blok van de seat ingebouwd in een polo. Daar zat ook een asz blok in alleen andere bouwjaar dacht zelf plug en play maar helaas niet. Nu start die en hij rijd maar heeft geen vol vermogen. De turbo blijft opspoelen ook bij stationair
Beste leden, Wij hebben hier een golf 7 staan uit 2014, het is een 2.0 tfsi (GTI). De auto kwam binnen met een storing op Nokkenas, krukas correlatie (verkeerde inbouwcombinatie) De auto liep eerst heel slecht stationair en viel soms uit. Wij hebben de ketting set vervangen en de auto heeft toen 2 uur goed
Goedemiddag, Zoals de titel al aangeeft zaagt de motor bij een koude start na iets gas geven. Auto is dit gaan doen na het vervangen van de koppeling en het reinigen van de gasklep. Warm draait de motor 600 toeren stationaire en heeft dan geen problemen. Gasklep (elektronisch) is al vervangen door een ander exemplaar.
We hebben een peugeot 308 binnen gekregen me de storing P2173 "regelsysteem actuator gasklep - Hoge luchtstroom geregistreerd."gasklep is vervangen, rookmachine op gezet en geen lekkages. Ik vermoed de egr, maar weet het niet zeker. Uitgelezen met Autel Foutcodes p2173
Goedemorgen, Ik heb een distributieriem compleet vervangen met waterpomp en spanrollen. De nokkenas (1) en de krukas (pen in krukas) staan m.i. op tijd en de brandstofpomp had ik gemerkt. Nu loopt de motor slecht en komt niet echt op toeren dus ik vermoed toch een tandje verkeerd (ik weet het, stom stom stom). Heeft
Goedenavond, Ik ben op zoek naar het aanhaalmoment van de bout van de krukaspoelie. Poelie is er af geweest en multi riem is vervangen. Ik wil hem nu op het juiste aanhaalmoment weer monteren. Gebruiken jullie hierbij ook een borgmiddel (bijv. Loctite)? Graag hoor ik van jullie, Alvast bedankt, Mvg Verschuren
Goedemorgen, Wij zitten hier met een ingewikkelde storing op een Zafira C uit 2017. Ik kan zien dat er al een topic over is, maar ik kan hier geen duidelijke oplossing uit halen. Ik heb inmiddels al een sensor in de katalysator na de turbo vervangen, en de lambda inclusief ECU kastje, maar de
Hallo, Ik heb hier een vw golf staan waarbij regelmatig storing op de krukassensor (p0335). Wanneer de storing optreed heeft de motor het moeilijk om aan te slaan en gaat hij in noodloop. De motor slaat wel elke keer aan. (Hij zal het signaal van nokkenassensor gebruiken?). Soms slaat de motor perfect van de eerste keer