Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

FOUTCODE P1312

Hallo , heb een Saab binnengekregen die stottert alsof er een misfire is ,motorlampje brand, heb uitgelezen met delphi , krijg code p1312, ionisatiesignalen buitensporig,heb nieuwe bougies gemonteerd ,bleef hetzelfde , dan injectorrail uitgenomen en injectors laten testen en reviseren,alles gemonteerd , nogaltijd dezelfde stotter en foutcode Uitgelezen met delphi Foutcodes P1312

Saab9-3619 mei 2021 11:44

Valt uit

Beste AMTèrs, We hebben hier een panda staan met het volgende probleem. Wanneer er plots gas gegeven lijkt hij te "stikken" in de lucht en valt uit. tevens valt hij 1 op de 5 keer uit bij het terugkomen op stationair toerental bijv. bij een stoplicht. Wordt het toerental rustig opgebouwd tot pakweg 900trm en

FiatPanda2119 mei 2021 11:33

Mercedes a180 w176 oliedruk

Goedemiddag iedereen, Momenteel heb ik hier een A-klasse benzine staan uit 2013. 3 maanden geleden is de turbo hiervan vervangen, en nu is de turbo weer stuk. auto uitgelezen met Delphi, geeft aan dat de oliedruk te laag is geweest. Turbo gedemonteerd en de schoep was aan alle kanten afgebroken/versleten. Waarschijnlijk te weinig olie in

Mercedes-BenzA-klasse518 mei 2021 19:24

Inhouden Stotteren 3 en 4

We hebben sinds een jaar of 3 eent errano van een klant die er altijd rustig mee heeft gereden (niet harder dan 80) wonend op een eiland. de auto is sinds de aanschaf erg lui wat zegt 1 en 2 gaan goed en dan naar de 3 en 4 schakelen mist hij alle vermogen. Zodra

NissanTerrano317 mei 2021 23:23

misfires tussen 1200 en 1300 rpm

Goedemiddag, Wij hebben een Dacia met lpg staan die misfire's geeft tussen de 1200 en 1300 rpm, daaronder en daarboven geen problemen. Ik heb voor mijn gevoel alles gecontroleerd maar wellicht iets over het hoofd gezien. Gemeten Storing uitgelezen. Distributietiming, injectoren en bobines gecontroleerd met oscilloscoop en geen afwijkingen geconstateerd. bobines en bougies vervangen zonder resultaat. Klepspeling

DaciaLogan2116 mei 2021 09:53

Auto stottert & gaat in noodloop

als je tijdens het rijden voor een langere tijd de auto laat uit rollen in zijn versnelling en daarna weer gas geeft gaat de auto in de noodloop. ook stottert de auto  bij het optrekken rond de 3000rpm. Er zijn al diversen onderdelen vervangen en metingen gedaan.  De volgende onderdelen zijn ondertussen al vervangen: Turbo, MAP

FiatPanda413 mei 2021 17:03

Startmotor slaat niet aan soms

bij deze Opel Vectra C 2008 Z18XER gebeurt het soms dat de startmotor niet aan slaat bij het starten . er gebeurt niks . Even kontakt uit  en dan lukt het meestal wel . startrelail al eens verwisseld . er komt dan geen spanning op de startmotor . abs stekken hebben we gecontroleerd . als

OpelVectra913 mei 2021 11:15

Motor staat vast

Klant komt aanrijden op een kruising auto schiet uit de versnelling (automaat) hij zet de motor uit en wil opnieuw starten nadat hij hem in zijn park had gezet, auto start niet meer en gaat niet rond. Startmotor losgehaald... Stond dus niet vast Cilinders bekeken met camera geen schade Kleppendeksel gedemonteerd geen distributie schade ketting

BMW5-serie912 mei 2021 08:46

Kettingspanner vervangen

Goedendag, ik heb even een vraag over het vervangen van de hydraulische kettingspanner. Deze wil ik vervangen bij de 1.4 vti 16v motor. De spanner zit achter op het blok, klopt her als jk deze wil demonteren ook het inlaatspruitstuk moet lossen. De spanner raakt deze namelijk. Of is er een truc om deze te laten

Peugeot20717 mei 2021 19:36

olielek cilinderkop ???

Beste collega's dit voertuig heeft vermoedelijk een lekje van motorolie aan de voorkant van de cilinderkop kant ketting. Komt dit bekend voor aan de PSA- specialisten? Is precies een identiek lek zoals bij de oudere 11/14-motoren. Klant overweegt om de kosten niet te doen, maar ik had wel graag geweten of dit nog voorkomt.

Peugeot3008137 mei 2021 07:53