sorteer op
Hallo , heb een Saab binnengekregen die stottert alsof er een misfire is ,motorlampje brand, heb uitgelezen met delphi , krijg code p1312, ionisatiesignalen buitensporig,heb nieuwe bougies gemonteerd ,bleef hetzelfde , dan injectorrail uitgenomen en injectors laten testen en reviseren,alles gemonteerd , nogaltijd dezelfde stotter en foutcode Uitgelezen met delphi Foutcodes P1312
Beste AMTèrs, We hebben hier een panda staan met het volgende probleem. Wanneer er plots gas gegeven lijkt hij te "stikken" in de lucht en valt uit. tevens valt hij 1 op de 5 keer uit bij het terugkomen op stationair toerental bijv. bij een stoplicht. Wordt het toerental rustig opgebouwd tot pakweg 900trm en
Goedemiddag iedereen, Momenteel heb ik hier een A-klasse benzine staan uit 2013. 3 maanden geleden is de turbo hiervan vervangen, en nu is de turbo weer stuk. auto uitgelezen met Delphi, geeft aan dat de oliedruk te laag is geweest. Turbo gedemonteerd en de schoep was aan alle kanten afgebroken/versleten. Waarschijnlijk te weinig olie in
We hebben sinds een jaar of 3 eent errano van een klant die er altijd rustig mee heeft gereden (niet harder dan 80) wonend op een eiland. de auto is sinds de aanschaf erg lui wat zegt 1 en 2 gaan goed en dan naar de 3 en 4 schakelen mist hij alle vermogen. Zodra
Goedemiddag, Wij hebben een Dacia met lpg staan die misfire's geeft tussen de 1200 en 1300 rpm, daaronder en daarboven geen problemen. Ik heb voor mijn gevoel alles gecontroleerd maar wellicht iets over het hoofd gezien. Gemeten Storing uitgelezen. Distributietiming, injectoren en bobines gecontroleerd met oscilloscoop en geen afwijkingen geconstateerd. bobines en bougies vervangen zonder resultaat. Klepspeling
als je tijdens het rijden voor een langere tijd de auto laat uit rollen in zijn versnelling en daarna weer gas geeft gaat de auto in de noodloop. ook stottert de auto bij het optrekken rond de 3000rpm. Er zijn al diversen onderdelen vervangen en metingen gedaan. De volgende onderdelen zijn ondertussen al vervangen: Turbo, MAP
bij deze Opel Vectra C 2008 Z18XER gebeurt het soms dat de startmotor niet aan slaat bij het starten . er gebeurt niks . Even kontakt uit en dan lukt het meestal wel . startrelail al eens verwisseld . er komt dan geen spanning op de startmotor . abs stekken hebben we gecontroleerd . als
Klant komt aanrijden op een kruising auto schiet uit de versnelling (automaat) hij zet de motor uit en wil opnieuw starten nadat hij hem in zijn park had gezet, auto start niet meer en gaat niet rond. Startmotor losgehaald... Stond dus niet vast Cilinders bekeken met camera geen schade Kleppendeksel gedemonteerd geen distributie schade ketting
Goedendag, ik heb even een vraag over het vervangen van de hydraulische kettingspanner. Deze wil ik vervangen bij de 1.4 vti 16v motor. De spanner zit achter op het blok, klopt her als jk deze wil demonteren ook het inlaatspruitstuk moet lossen. De spanner raakt deze namelijk. Of is er een truc om deze te laten
Beste collega's dit voertuig heeft vermoedelijk een lekje van motorolie aan de voorkant van de cilinderkop kant ketting. Komt dit bekend voor aan de PSA- specialisten? Is precies een identiek lek zoals bij de oudere 11/14-motoren. Klant overweegt om de kosten niet te doen, maar ik had wel graag geweten of dit nog voorkomt.