sorteer op
Auto loopt prima stationair maar met optrekken gaat de auto verschrikkelijk hokken was een probleem met additief maar deze is bijgevuld en fouten gereset heb de zuurstofsensor losgenomen om te kijken of roetfilter verstop is maar probleem blijft. wat opvalt is dat de syncronisatie nok/kruk wegvalt tevens het toerental gaat af en toe naar 0
Bij koude motor ontstaat een gat in de acceleratie vooral na gas loslaten . Naarmate hij opwarmt wordt het minder en uiteindelijk geen probleem meer Geen foutcodes , en parameters van gaspedaal en gasklep zijn mooi strak I.A.T. en E.T lijken in orde Vr groet Frank Uitgelezen met Autel ms908 pro Foutcodes geen
Hallo ik heb hier een mercedes sprinter waarvan met regelmaat het oliepeil te hoog is. Vorige week dreigde de auto ook op hol te slaan. De turbo is laatst vervangen ivm trekklachten. Iemand een idee? Uitgelezen met Texa Foutcodes 0219 in de versnellingsbak 4230 in het brandstofsysteem
Wie kan mij helpen aan het speciale gereedschap om de hogedruk pomp van deze IX20 te vervangen? Of heeft een tip hoe ik hier snel aan kan komen. In de buurt van Groenlo alle specialisten en dealers al gevraagd, maar niemand heeft het. Nr 09331-2A010 Laser/Midlock nr: Z6811
Beste leden We hebben een audi binnengekregen waar de bout van de injector beugel afgebroken is tijdens het rijden. De injectoren zijn losgekomen. De bout succesvol kunnen verwijderen. Op zich geen probleem maar de koperen brandplaatjes zijn in de cilinderkop precies gesmolten... Iemand een idee hoe dat kan ? En is er gereedschap om dat
goedendag ( btw een automaat is dit ) Dit is gewoon even een nieuwsgierige vraag van mijn kant aangezien ik dit nog nooit heb mee gemaakt Van deze auto is de kop vervangen daar deze versprongen was en alle 8 kleppen van de uitlaat goed geraakt had afijn alles gedaan zoals het hoort en
Wagen houdt in bij snel accelereren, laat je het gaspedaal dan iets los dan trekt hij weer door, naarmate een hogere versnelling wordt gekozen wordt het probleem erger. Gemeten Brandstofdruk, uitlaatgassen Uitgelezen met Delphi want kts geeft alleen verkeerde waardes Foutcodes Geen
Goedenavond Ik heb hier een Nissan Note staan Met de klacht dat hij nu 2 keer na een rit niet meer aan slaat Ik ben naar de klant toe gereden ter plekke Startte de motor wel maar sloeg niet aan In eerste instantie vond ik de motor snel rond draaien Net op hij geen
goede avond, ik zit met een probleem bij deze peugeot 308. als de auto langer dan 5uur stilstaat is de eerste start moeilijk, start wel snel slaat alleen niet of moeilijk aan pas na 15 seconden starten. als hij dan eenmaal loopt kun je bijna geen gas geven. lijkt of hij dan smoort... als de
Hallo, Ik heb een Ford Transit in mijn werkplaats staan met de volgende klacht: Bij vragen vermogen (+/- >80km/h) gaat auto in noodloop en geeft niet meer dan 3000rpm. Ook gaat tegelijkertijd een onderhoudsmelding en een ESP lampje branden op het dashboard. Als je het contact uit en aanzet zijn de storingen weer weg totdat je