sorteer op
klant verteld dat de wagen sporadisch zeer kort inhoud, uitvalt bij optrekken in 3 of 4 versnelling in de opwarmperiode. Kan dit 1 of 2 maal doen maar bij hogere versnelling en warme motor geen hinder meer.Omschrijft het als zeer vlug kontakt uit en terug aan waarbij wagen even schokt. Het dashbord valt hierbij niet
Hallo, Heb een Citroën C4 in de werkplaats. Deze wagen rijdt al een tijd rond met een storing vertelt de klant. De klant klaagt dat de motor soms plots inhoudt. Het probleem doet zich het meest voor bij het vertrekken met een koude motor. De motor start vlot, de klant vertrekt met het voertuig en
Hallo, Ik kan deze aveo niet uitlezen. Ik wil deze aveo uitlezen omwille dat de motor niet wil aanslaan bij een startpoging. De startmotor wordt wel aangestuurd. Ik heb voeding en massa die toekomt op de eobd-stekker. Ik heb een weerstand-meting gedaan op het can-bus netwerk. Ik meet 120 ohm aan de eobd-stekker. Ik weet
Beste leden, Ik heb een VW LT van 2004 met een AUH motor(116 kw) in de werkplaats. De wagen valt stil bij stationair toerental. Als ik het toerental op 1000 tr/min houdt dan valt de motor niet meer stil. Er zijn 4 nieuwe injectoren gemonteerd. De injectoren zijn getest geweest en waren slecht bevonden. Maar
Deze RCZ heeft een nieuwe egr-klep met koeler gekregen. De egr-klep komt van bij de dealer, wat me nu opvalt is dat op de nieuwe egr-klep geen potentiometer zit aan de omloopklep van de koeler. Volgens de dealer is dit normaal. Je moet een kapje (6995 CQ) over de stekker monteren dat normaal op de vacuümpot zit
Onlangs bij deze fiat doblo volgende vervangen koppeling met vliegwiel afdichting carterpan i.v.m lekkage distributie met waterpomp. na deze reparaties geeft de auto bij koudstart de melding lage oliedruk. melding gaat vanzelf weg binnen 2 a 3 seconden en komt de hele dag niet terug. 'smorgens geeft hij de melding weer. voor deze reparaties was de melding
Als je de auto start en laat de auto ongeveer 2 min lopen begint hij op 3cilders te lopen. Storings lampje aan, storing misfire cilinder 3. Als je dan de storing wist loopt hij weer mooi op 4 cilinders. Maar dan weer na 2 min storing cilinder twee. Gemeten We hebben de timing van de
Auto loopt prima stationair maar met optrekken gaat de auto verschrikkelijk hokken was een probleem met additief maar deze is bijgevuld en fouten gereset heb de zuurstofsensor losgenomen om te kijken of roetfilter verstop is maar probleem blijft. wat opvalt is dat de syncronisatie nok/kruk wegvalt tevens het toerental gaat af en toe naar 0
Als de motor warm is stationair oliedruk melding. op toeren wel oliedruk. We hebben het carter losgehaald, geen zichtbare vervuiling oliezeef., oliezeef losgehaald en goed doorgespoeld, distributieriem vernieuwd, oliedrukschakelaar vernieuwd, nokkenaskleppen losgehaald en gereinigd (geen vervuiling gezien). Na reparatie nog hetzelde!! ik zit er nu aan te denken om de oliepomp te vernieuwen maar heb
Klant hoord tijdens rijden een klein rateltje , kort erna slaat de motor af en is niet meer te starten. Motor blijkt vast te zitten , via krukas en via nokkenas is er geen beweging in de motor te krijgen. Geen foutcodes aanwezig en geen uitwendige zichtbare schade of olie lekkage. Iemand zo iets