Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Soms een brandend olielampje

Heren goedemiddag we hebben hier een probleem met een aygo die een enkele keer een knipperend of brandend olielampje geeft het olie is gecontroleerd is staat aan de Max heeft iemand dit al eens meegemaakt ? We hebben een paar aygo,s in onderhoud maar dit nog niet meegemaakt. Alvast bedankt. Maar het kan ook zo

ToyotaAygo510 jun. 2021 17:18

slecht stationair/geen gas kunnen geven

Bij deze camper , een Renault Master, 2.5 DCI halfautomaat, start ie slecht, loopt slecht stationair en is nauwelijks gas te geven. Met momenten doet ie het even goed en is er goed mee te rijden..maar meestal niet. Voertuig heeft geen foutcodes

RenaultMaster1210 jun. 2021 11:31

Hoeveel vacuum (onderdruk) 1.3cdti

Toppers,   Weet iemand hoeveel vacuum de vacuumpomp van deze auto hoort te hebben of hoeveel er in de praktijk gemeten wordt.   Ik meet 0.3 of 0.4 bar onderdruk op het vacuum systeem ook met bypass op de turbo.   Ik heb last van storing p2563 en ik denk dus dat tekort vacuum het

OpelCombo48 jun. 2021 21:30

Slecht aanslaan, brandstofdruk

We hebben hier een wat oudere Nissan Micra staan. Destijds ingeruild en er nu weer iemand blij mee kunnen maken... Alleen hij slaat slecht aan i.v.m late brandstofdruk. Wellicht heeft iemand een goede suggestie. Auto had destijds twee problemen, af en toe op 3 cilinders lopen en slecht aan slaan vooral bij warme motor.  De 4e cilinder

NissanMicra58 jun. 2021 20:38

Olieretour turbo

Er loopt olie in de uitlaat, waarschijnlijk via de turbo. Turbo is gereviseerd en daarna nogmaals opgestuurd en goed bevonden.  Retourleidingen zijn vervangen.  Wat opvalt is dat bij demontage van de retourleidingen er veel olie uitloopt (blijft olie in staan). Nu had ik het idee dat de olieretour in het carter uitkwam, maar dat is

Land RoverRange Rover Sport177 jun. 2021 20:02

Valt uit!

We hebben hier een Transit Connect, die uitvalt tijdens rijden. Auto is 2x bij ons geweest en is niet uitgevallen (tijdens div testritten onder situaties die bestuurder ook maakt). Volgens bestuurder hebben "wijzers" van km teller 1x raar gedaan ( als probleem met klok ( wat voorkomt volgens ACtronics), valt auto dan uit?) Er is

FordTransit Connect157 jun. 2021 15:38

Bij geluid bovenin motor

Hallo mensen  ik heb op de firma een Corsa D staan met een a12xer motor met de dubbele nokkenas verstellers.  Onlangs is er bij een ander bedrijf de koppakking vervangen ivm warm lopen .nu is die bij ons met een bijgeluid . (Ratellen met starten en onregelmatig lopen )  Distributie ketting set vervangen ivm rek

OpelCorsa107 jun. 2021 07:28

adblue storing blijft steeds terugkomen

Goedendag, ik heb twees storingen die steeds terug blijven komen op het adblue systeem. De adblue tank/pomp is al vervangen. De adblue verstuiver is vervangen en de NOX sensor ook. Na wissen van de storingen komen ze na 1 a 2 dagen rijden weer terug. De drukken zijn goed en er is geen lekkage in

Peugeot30855 jun. 2021 10:16

multiriem

Hallo, Graag schets voor opleggen van multiriem aub

NissanQashqai24 jun. 2021 14:04

witte rook uit uitlaat, onverbrande diesel

wagen binnengekregen met stotterende motor en erg veel witte rook, enige foutcode was DF310 OPN. EL. TEMP. VOOR ROETFILTER (te hoge spanning) eerste gedacht was een lekkende verstuiver, alle 4 de verstuivers laten testen en deze waren redelijk goed, enkel op vollast hebben 3 verstuivers te laag rendement. dan de egr eens afgekoppeld en het

RenaultTalisman24 jun. 2021 12:30