sorteer op
Heren goedemiddag we hebben hier een probleem met een aygo die een enkele keer een knipperend of brandend olielampje geeft het olie is gecontroleerd is staat aan de Max heeft iemand dit al eens meegemaakt ? We hebben een paar aygo,s in onderhoud maar dit nog niet meegemaakt. Alvast bedankt. Maar het kan ook zo
Bij deze camper , een Renault Master, 2.5 DCI halfautomaat, start ie slecht, loopt slecht stationair en is nauwelijks gas te geven. Met momenten doet ie het even goed en is er goed mee te rijden..maar meestal niet. Voertuig heeft geen foutcodes
Toppers, Weet iemand hoeveel vacuum de vacuumpomp van deze auto hoort te hebben of hoeveel er in de praktijk gemeten wordt. Ik meet 0.3 of 0.4 bar onderdruk op het vacuum systeem ook met bypass op de turbo. Ik heb last van storing p2563 en ik denk dus dat tekort vacuum het
We hebben hier een wat oudere Nissan Micra staan. Destijds ingeruild en er nu weer iemand blij mee kunnen maken... Alleen hij slaat slecht aan i.v.m late brandstofdruk. Wellicht heeft iemand een goede suggestie. Auto had destijds twee problemen, af en toe op 3 cilinders lopen en slecht aan slaan vooral bij warme motor. De 4e cilinder
Er loopt olie in de uitlaat, waarschijnlijk via de turbo. Turbo is gereviseerd en daarna nogmaals opgestuurd en goed bevonden. Retourleidingen zijn vervangen. Wat opvalt is dat bij demontage van de retourleidingen er veel olie uitloopt (blijft olie in staan). Nu had ik het idee dat de olieretour in het carter uitkwam, maar dat is
We hebben hier een Transit Connect, die uitvalt tijdens rijden. Auto is 2x bij ons geweest en is niet uitgevallen (tijdens div testritten onder situaties die bestuurder ook maakt). Volgens bestuurder hebben "wijzers" van km teller 1x raar gedaan ( als probleem met klok ( wat voorkomt volgens ACtronics), valt auto dan uit?) Er is
Hallo mensen ik heb op de firma een Corsa D staan met een a12xer motor met de dubbele nokkenas verstellers. Onlangs is er bij een ander bedrijf de koppakking vervangen ivm warm lopen .nu is die bij ons met een bijgeluid . (Ratellen met starten en onregelmatig lopen ) Distributie ketting set vervangen ivm rek
Goedendag, ik heb twees storingen die steeds terug blijven komen op het adblue systeem. De adblue tank/pomp is al vervangen. De adblue verstuiver is vervangen en de NOX sensor ook. Na wissen van de storingen komen ze na 1 a 2 dagen rijden weer terug. De drukken zijn goed en er is geen lekkage in
Hallo, Graag schets voor opleggen van multiriem aub
wagen binnengekregen met stotterende motor en erg veel witte rook, enige foutcode was DF310 OPN. EL. TEMP. VOOR ROETFILTER (te hoge spanning) eerste gedacht was een lekkende verstuiver, alle 4 de verstuivers laten testen en deze waren redelijk goed, enkel op vollast hebben 3 verstuivers te laag rendement. dan de egr eens afgekoppeld en het