sorteer op
Goedemiddag, ik heb hier een Volkswagen golf 2.0 gti uit 2011 met de bekende foutcode P2015(wervelkleppen in het inlaatspruitstuk) nu heb ik het inlaatspruitstuk vervangen, maar al vrij snel kwam de code terug. Toen ook de sensor op het spruitstuk vervangen, en vervolgens is de code een maand of 2 weg gebleven. echter komt de
Goedemiddag, Ik heb hier een Freelander 2 staan waarvan de motor af en toe in de noodloop ging en de foutcode P0238 Turbolader laaddruksensor A - Functionerings-storing aangeeft. Wij hebben de auto getest en meerdere kilometers mee gereden zonder storing pas na 50 tot 100km kwam de storing er in. wij hebben de intercooler slangen
Beste leden wij hebben hier een bmw 318 van 2006 staan die loopt op 3 cilinders. We hebben de bobines al omgewisseld en de injectoren, compressie is ook goed Ik heb de volgende waveform gemeten met de scoop maar ik heb dit nog niet zo vaak gedaan, ik zie duidelijk verschil in de ''spike''. Wat
Goedeavond, ik heb zelf een transporter T5 met startproblemen en zou graag wat tips willen hebben waar ik nog is verder naar kan kijken. het probleem: Bij koudestart moet ik vaak behoorlijk doorstarten voor dat motor werkelijk aanslaat. Lijkt ook of startmotor niet het volle vermogen heeft waardoor starttoerental te laag is. Als ik ongv
reageert niet meer op gaspedaal... gasklephuis vervangen, na een tip van de vw dealer, ook ingeleerd, maar geen resultaat. wie heeft er tips. gaat im noodloop, n contact af en aan, doet ie het weer even./ Gemeten foutcodes Foutcodes koolstoffilter vervangen,, verder geen ffoutcodes
Goedemorgen,|Deze auto start soms niet, kan wel worden aangedrukt. Geen fout codes. Startmotor en accu zijn al vervangen.Na aangedrukt te zijn start hij weer normaal. Gemeten Zekeringen en kabel controle Uitgelezen met KTS 570 Foutcodes Geen
Stationeer blijft de motor hoog lopen. als de ac uit staat 1400 roeren/min, met ac 1150 roeren/min met waren motor. Zelf hebben we de volgende stappen doorlopen: -uitgelezen> geen foutcodes -gezocht op vacuüm lekkages inlaadzijde -lambada sonde uitgewisseld -klepdeksel vervangen -EGR gecontroleerd op werking en afdichting -werking gasklep gecontroleerd -koolfilter-klep EVAP gecontroleerd op afdichting Gemeten
bij koude motor geen geluid naar mate de motor warmer wordt,begint het gefluit ( lijkt ook wel een beetje looprol geluid met kapot lager) als ik de oliedop eraf haal ( gaat heel moeilijk is een hoop onderdruk ) is het gefluit weg. ook als ik bij de olieafscheider boven op de kop de leiding
deze Insignia heeft grote beurt gehad en klepdekselpakking vervangen, hield voor de beurt regelmatig in volgens klant Auto opgehaald, rijksweg op na 10 km inhouden geen vermogen en roken terug in garage foutcode P0299 dacht misschien klepdekselpakking verkeerd maar zat goed Compressie allemaal 14- 14,5 bar kat losgehaald ziet er goed uit zie in de
Ik loop een beetje vast met een fiat punto 1.3 diesel multijet de fiat had een turbo storing die heb ik opgelost door de turbo te vervangen maar nu zijn er 2 andere storingen om hoog gekomen p04874b egr-klep positievervolging stelelement slipt p256322 turbocompressor met variabele geometrie sensorafwijking signaalamplitube maximaal het motorlampje brand en het driehoekje