
Nieuwe revisie-filosofie ACTRONICS succesvol: er is een derde...
Na de succesvolle lancering van de revisielijnen voor ABS-systemen en instrumentenclusters, is er nu een TCU aan de beurt: de DSG7. Dit is inmiddels...
Na de succesvolle lancering van de revisielijnen voor ABS-systemen en instrumentenclusters, is er nu een TCU aan de beurt: de DSG7. Dit is inmiddels...
Kleinere motoren met turbocompressoren zijn inmiddels gemeengoed geworden. Door de steeds strengere milieueisen zoeken fabrikanten namelijk naar...
Sinds ESP in 1995 zijn intrede deed, is de ESP-sensor eigenlijk niet meer weg te denken. De computer van het ESP-systeem heeft immers actuele waarden...
Donderdag 7 en vrijdag 8 oktober was het eindelijk zover. De eerste editie van AMT Diagnose Challenge, powered by GMTO. Op beide dagen namen bijna...
Autobedrijf Tjeerdsma is winnaar van de ACtronics Service Point Award 2021. Het autobedrijf uit Nieuw-Weerdinge won de kennistest en publieksronde.
Kwaliteit is één van de belangrijkste pijlers van ACTronics. De R&D-afdeling zet zich daarom keihard in om revisies van de hoogst mogelijke kwaliteit...
Het zit er op. De eerste ronde van 'Bedrijfs- & Autotechnicus van de Toekomst, de online kennistest, is gesloten. Meer dan 1200 studenten Bedrijfs-...
Het leek de afgelopen periode wel alsof dit het enige juiste antwoord op de coronacrisis was: ‘samen sterk’. Zolang we elkaar maar blijven helpen,...
Wist je dat de vacuüm-rembekrachtiger inmiddels meer dan 90 jaar oud is? De Belgische engineer Albert Dewandre sloeg al in 1927 de handen ineen met...
Het complete programma van AMT Diagnose Challenge is bekend. In kleine groepen volg je in één dag acht uitdagende workshops van diagnoseprofessionals...