Je hebt in de werkplaats een auto staan met een technisch probleem aan de motor. Nog voor je weet wat er precies aan de hand is, moet je al nadenken over de oplossing en de klant daarover informeren.Wat ga je doen? Repareren? Reviseren? In deze speciaal samengestelde whitepaper 'Motor kapot! Wat nu?' lees je twaalf aandachtspunten waarmee je tot een goede, kostenbewuste oplossing komt.
Motor kapot! Wat nu? 12 aandachtspunten voor een goede oplossing

Je hebt in de werkplaats een auto staan met een technisch probleem aan de motor. Wat ga je doen? Repareren? Reviseren? En hoe leg je dat uit aan de klant?
Lees meer over
Ontdek ook
Recente artikelen

Hierom moet je de accu preventief testen bij elke beurt
Het is de schuld van de accufabrikanten zelf. Sinds de komst van de onderhoudsvrije accu's sijpelde de aandacht voor accu's weg. Vervangen en...

Celmodules balanceren bij een Ford Mustang Mach-E
Het aantal voertuigen met een elektrische aandrijving neemt gestaag toe. Aansprekend voorbeeld is de Ford Mustang Mach-E. In dit artikel nemen we de...

Stap voor stap: startaccu testen
Een slechte batterij leidde vroeger voornamelijk tot startproblemen, maar vermoeide startaccu's kunnen bij moderne auto's voor tal van elektronische...

Opgelost op Garageforum: oude garde lost oud probleem aan 280 SL...
Je gezonde verstand, systeemkennis en de ervaring van collega-monteurs vormen samen een van de krachtigste diagnosetools die je kunt hebben. Dat is...
Eerder verschenen
- Kalibreren is hét nieuwe specialisme
- Diagnosetips uit de praktijk: Automaat met trilprobleem
- Boottrailers lijden schipbreuk, Bovag pleit voor APK
- DiagnoseDan: oorzaak van een misfire (P0303) achterhalen
- Hella steekt gloeilampen in het nieuw
- Nieuwe bio-olie biedt forse brandstofefficiëntie
- Aircowerkplaatstips van De Auto Airco Specialist
- Dubbele zekerheid: kalibreren met HELLA
- Automobilist veroordeeld na ernstig ongeval, maar níet vanwege TPMS-lampje
- Volvo V70 kent zijn eigen snelheid niet
- Veilig werken aan hybride/EV: Zo volg je altijd de juiste stappen!
- Diagnosetools: diep of breed, waar kiezen we voor?
- Unboxing: Autel Maxisys MS908 Elite
- Peugeot 206 slaat niet aan, hoe los je dat op?
- Emissiewetgeving EU vraagt om innovatie in motorolie
- Airco C3 schakelt uit op stand drie
- DiagnoseDan: Snelle diagnose bij gloeibougie-probleem
- VW Golf GTI 'eet' drie turbo's
- Airco defect? Nissens heeft de oplossing
- Equip Auto 2019: 'Repareer vandaag, prepareer voor morgen'
Meld je aan voor de AMT nieuwsbrief!
