
Bij het demonteren van een bumper heb je er al mee te maken: het kalibreren van rijhulpsystemen. Gelukkig is er een 360°-oplossing van AA-Equipment...
Bij het demonteren van een bumper heb je er al mee te maken: het kalibreren van rijhulpsystemen. Gelukkig is er een 360°-oplossing van AA-Equipment...
Domme vraag? Misschien wel. Iedere APK-keurmeester weet immers hoe hij (of zij!) een APK moet uitvoeren. Aan de andere kant, de APK eist regelmatig...
Alle nieuwe Hyundai-, Kia- en Genesis-modellen worden uitgerust met TomTom-technologie. Deze technologie omvat niet enkel navigatiekaarten, ook...
Behalve de eigen sensoren zullen autonoom met (level 3) of zonder (level 4) toezicht rijdende auto’s navigatiekaarten nodig hebben. Daarvoor gaat...
ADAS-kalibratie vraagt forse investeringen in apparatuur en opleiding. Niet erg, en misschien zelfs een mooie kans, zolang je de investeringen terug...
Het aantal Advanced Driver Assistance Systems in auto’s neemt steeds verder toe, een aantal daarvan is verplicht. Na sommige reparaties is het nodig...
Fascinerende techniek: het kalibreren van rijhulpsystemen. We staan nog maar aan het begin van een razendsnelle ontwikkeling. Hoe vaak komt het voor...
Een Mazda 3 uit 2020 heeft lichte schade op de linker achterbumper. Om die te repareren, moeten de radarsensoren in de achterbumper gedemonteerd...
ADAS-kalibratie vraagt forse investeringen in apparatuur en opleiding. Niet erg, en misschien zelfs een mooie kans, zolang je de investeringen terug...
Rijhulpsystemen maken het leven van de automobilist makkelijker en veiliger. Althans, als alle radars, lidars, camera’s en sensoren goed gekalibreerd...