AMT Ondernemen

Column Erwin den Hoed: Accu's en ruitenwissers. Autobedrijf, let op...
Het is winter, de tijd van laagstaande zon, natte sneeuw en zout op de weg. Van slecht zicht dus. En hé, kijk eens, juist nu doet de ANWB een...

Jouw ervaring telt: Hoe ziet jouw bandenservice eruit?
Veel autobedrijven laten bandenomzet liggen. Belangrijk dus om stil te staan bij bandenmanagement. Hoe is jouw band met het rubber? Deel je ervaring...

Dennis van Rijn: 'Goed werkgeverschap verdient zichzelf altijd terug'
Hoe maak je van een autobedrijf een bedrijfswagenbedrijf? Dennis van Rijn betrok het team intensief bij het verandertraject. Aandacht voor...

Interview Jan Kraaijeveld, Slimstock: 'Voorraad krijgt pas aandacht...
Er wacht de groothandels en leverende partijen in de autobranche een consolidatieslag: LKQ/Fource en Alliance zijn alvast begonnen. Jan Kraaijeveld...

Advertentiefoto's: met deze tips en voorbeelden presenteer je auto's...
Autokopers oriënteren zich online en willen zo snel mogelijk een goed beeld krijgen van de auto. Laat zien wat je verkoopt: zorg voor duidelijke...

Occasionportaal Autocircuit voegt zich bij AutoTrack
De occasionsite Autocircuit wordt per 1 juli aanstaande ondergebracht bij AutoTrack. Automotive MediaVentions zegt het grootste bereik van Nederland...

VASS: hoe een conflict leidde tot nieuwe belangenbehartiger...
Wel eens een revolutie meegemaakt? Dit is er eentje. Het is de grootste uitbarsting van ontevredenheid in de autobranche ooit. Het probleem in een...

Online trainingen: zijn AMT-lezers tevreden?
Met de komst van corona is er direct een streep gegaan door alle fysieke trainingen en bijeenkomsten. Gelukkig waren de opleiders er als de kippen...

Hoe houd je privateleaseklanten in eigen werkplaats?
Zeker nu private lease sterk groeit, is de leasemarkt belangrijker dan ooit voor universele autobedrijven. Hoe helpen garageformules om hun...
Trots op mijn bedrijf: Mirjam van der Rijt
''Ga uit van je eigen kracht. Sta achter jouw product en doe het op je eigen manier. Dan komt die klant terug.'' zegt Mirjam van der Rijt,...