Premio nieuwe huisstijl: klaar voor overmorgen
Het franchisenetwerk van Premio Banden + Autoservice in Europa is een nieuw blauw met geel jasje gestoken en draagt nu de slogan 'Klaar voor overmorgen'. Ze leggen uit waarom.
Zeker nu private lease sterk groeit, is de leasemarkt belangrijker dan ooit voor universele autobedrijven. Hoe helpen garageformules om hun deelnemers daar een graantje van mee te laten pikken? AMT onderzoekt.
Het franchisenetwerk van Premio Banden + Autoservice in Europa is een nieuw blauw met geel jasje gestoken en draagt nu de slogan 'Klaar voor overmorgen'. Ze leggen uit waarom.
Castrol heeft de eerste werkplaats in Nederland met de nieuwe Castrol-huisstijl gepresenteerd. My Motors in Venray is de meest recente toevoeging aan het Castrol Service-netwerk en mag de nieuwe merkidentiteit als eerste voeren.
Banden worden steeds belangrijker voor de werkplaatsomzet. Tyres-On, het nieuwe bandenconcept van PartsPoint, gaat daarom autobedrijven helpen om specialist in banden te worden. Hoe dat werkt en wat dat oplevert, wordt uitgelegd door Michael Claassen (foto).
Stephan Haaker is zowel dealer als universeel garagist. Hij heeft zich aangesloten bij CarProf, want daarmee combineert hij ondersteuning op importeursniveau met de vrijheid van het onafhankelijke autobedrijf.