Premio nieuwe huisstijl: klaar voor overmorgen
Het franchisenetwerk van Premio Banden + Autoservice in Europa is een nieuw blauw met geel jasje gestoken en draagt nu de slogan 'Klaar voor overmorgen'. Ze leggen uit waarom.
Kennisbureau voor de mobiliteitsector AUMACON presenteerde voor het negende jaar op rij zijn Garageformule Top-40 onderzoek. Wie zijn de stijgers en dalers? Zijn er verschuivingen in de top tien en: zit er nog leven in het zelfstandig autobedrijf of ben je 'ten dode opgeschreven' als je je niet aansluit bij een werkplaatsformule?
Het franchisenetwerk van Premio Banden + Autoservice in Europa is een nieuw blauw met geel jasje gestoken en draagt nu de slogan 'Klaar voor overmorgen'. Ze leggen uit waarom.
Castrol heeft de eerste werkplaats in Nederland met de nieuwe Castrol-huisstijl gepresenteerd. My Motors in Venray is de meest recente toevoeging aan het Castrol Service-netwerk en mag de nieuwe merkidentiteit als eerste voeren.
Verandering is een constante factor in de mobiliteitsbranche. Maikel en Ilse Janssen van Autobedrijf Janssen in Rijsbergen veranderen met de tijd mee. Het onafhankelijke autobedrijf kiest voor groei en investeert nu alvast in een elektrische toekomst, vertelt Ilse Janssen. "Samen met OOMT maken we het bedrijf en het team klaar voor de mobiliteitswereld van morgen."
De mobiliteitsbranche verandert in rap tempo. Hoe gaan bedrijven hiermee om? In een vierdelige documentaire gaan we op bezoek bij diverse ondernemers in de auto- en truckbranche. In deel 2: Van Leeuwen Truckservice.