Whitepapers

Persoonlijk contact in een digitale wereld

Ondernemen 231

Persoonlijk contact in een digitale wereld

In de showroom en werkplaats werk je hard aan klanttevredenheid. Heel goed, want tevreden klanten zijn terugkerende klanten. Hoe werk je aan de klantrelatie tussen de bezoeken door?

Tevreden klanten komen vaker terug en doen eerder herhalingsaankopen. Een APK of bandenwissel, bijvoorbeeld, maar ook het reguliere onderhoud en reparaties. Misschien kopen ze zelfs hun volgende auto bij jou. Een goede klantrelatie is dus heel wat waard. Persoonlijk contact is daarbij doorslaggevend.

Mailing, Facebook, eigen app?

Hoe behoud je dat persoonlijke contact als de klant níet in de showroom of werkplaats staat? Misschien heb je al een actieve Facebookpagina en stuur je herinneringen voor de APK en vakantiecheck. Er zijn zelfs al garagebedrijven die voor dit belangrijke contact een eigen app gebruiken. Wat is daarvan het voordeel, en wat moet je daarvoor doen?

Dat leer je in de whitepaper ‘Persoonlijk contact in een digitale wereld’. Die vertelt je alles over het opbouwen en onderhouden van een sterke klantrelatie. Ook als de klant even niet voor de balie staat.

Download whitepaper: ‘Persoonlijk contact in een digitale wereld’

Deze whitepaper wordt je aangeboden door Autosociaal

Reageer op dit artikel