Persoonlijk contact in een digitale wereld

Persoonlijk contact in een digitale wereld

In de showroom en werkplaats werk je hard aan klanttevredenheid. Heel goed, want tevreden klanten zijn terugkerende klanten. Hoe werk je aan de klantrelatie tussen de bezoeken door?

Tevreden klanten komen vaker terug en doen eerder herhalingsaankopen. Een APK of bandenwissel, bijvoorbeeld, maar ook het reguliere onderhoud en reparaties. Misschien kopen ze zelfs hun volgende auto bij jou. Een goede klantrelatie is dus heel wat waard. Persoonlijk contact is daarbij doorslaggevend.

Mailing, Facebook, eigen app?

Hoe behoud je dat persoonlijke contact als de klant níet in de showroom of werkplaats staat? Misschien heb je al een actieve Facebookpagina en stuur je herinneringen voor de APK en vakantiecheck. Er zijn zelfs al garagebedrijven die voor dit belangrijke contact een eigen app gebruiken. Wat is daarvan het voordeel, en wat moet je daarvoor doen?

Dat leer je in de whitepaper 'Persoonlijk contact in een digitale wereld'. Die vertelt je alles over het opbouwen en onderhouden van een sterke klantrelatie. Ook als de klant even niet voor de balie staat.

Download whitepaper: 'Persoonlijk contact in een digitale wereld'

Deze whitepaper wordt je aangeboden door Autosociaal

Lees meer over

Foto: Shutterstock

KPMG: Europese auto-industrie pessimistisch over toekomst

Leidinggevenden in de Europese auto-industrie zijn minder optimistisch over de toekomst, met maar 25% die positief kijkt naar winstgevende groei in...

Foto: Alliance Automotive Group Benelux

NexDrive en TU Eindhoven: razendsnel opladen voor Le Mans

Alliance Automotive Group Benelux (AAGB) heeft met zijn EV-merk NexDrive een partnership aangekondigd met Student Team InMotion van de Technische...

Foto: Peter Roek

Zo pakt Mercedes-Benz tekort aan autotechnici aan

Mercedes-Benz presenteerde op de Autotechnica-beurs in Brussel zijn strategie om personeelstekorten in de werkplaats aan te pakken. Het merk leidt...

Johan van der Hoeven (CCO bij LKQ) en Lukas Stiefelhagen. Foto: LKQ

LKQ sponsort opkomend talent Lukas Stiefelhagen tijdens NXT Gen Cup

LKQ kondigt trots aan dat het officiële hoofdpartner wordt van de veelbelovende jonge coureur Lukas Stiefelhagen tijdens zijn deelname aan de NXT Gen...

Een gloednieuwe Scania truck rolt bijna van de band in Zwolle. De megafabriek produceerde in 2023 een recordaantal van 44.712 voertuigen; elke 5 minuten spuugt de fabriek een truck uit.

Scania's megafabriek - een stukje Zweden in Zwolle

Ingeklemd tussen het Zwolle/IJssel-kanaal en de Willemsvaart ligt in Zwolle de truckfabriek van Scania. Deze productielocatie viert dit jaar zijn...

Adana breidt productportfolio uit met apparatuur van K&K-marterbestrijding

Adana breidt productportfolio uit met apparatuur van...

Adana, de intuïtieve webapplicatie voor Mercedes-Benz, smart en BYD, breidt niet alleen haar service uit, maar ook haar productportfolio met...

SDS Carparts in Stekene, België.

Alliance Automotive Group Benelux neemt SDS Carparts in Stekene over

SDS Carparts in Stekene, tussen Antwerpen en Gent in Oost Vlaanderen, is overgenomen door Alliance Automotive Group Benelux (AAGB). De...

NAPA is sinds 1925 uitgegroeid tot een geoliede organisatie met ruim 6.500 locaties én een welbekend merk binnen de Amerikaanse autosport (Nascar) Foto: Shutterstock

19-jarige Sam Jongejan nieuwe NAPA ambassadeur in Nederland

Alliance Automotive Group Benelux kondigt racecoureur Sam Jongejan (2005) aan als nieuwe NAPA ambassadeur in Nederland. De jonge coureur neemt komend...