Klanten

AMT gaf veertig jaar geleden telefoontips en -tricks. Niet alleen over doorverbinden, maar bijvoorbeeld ook: ''Spreek niet te langzaam', en: ''Niet met te hoge stem.'' Het complete artikel lees je terug op www.amt.nl

1982: ''Jan, telefoon. Een vent met een klacht!''

Veertig jaar geleden, in 1982, schreef H. Eichhorn, hoofd opleidingen en adviezen van de VAM, een artikel in AMT over de telefoon als...

Van de twee bruggen wordt de linker vooral gebruikt om extra ruimte te creëren.

Reportage: Lancia-specialist Leo Arendse al 62 jaar in het vak,...

Op zijn dertiende takelde Leo Arendse al motorblokken uit Opels. Inmiddels zijn we 62 jaar verder en is hij nog steeds in de werkplaats aan te...

De showroom is niet zo groot als destijds bij de Saab-dealer, maar met de sfeer is niets mis.

Youngtimers, maar dan anders: 'Nieuwe' Saabs uit Meppel

Dirk Koppen leek met een opleiding aan de Hogere Hotelschool niet voorbestemd om in de voetsporen van zijn vader te treden die actief was in de...

Column Mirjam van der Rijt: Band of binding?

Column Mirjam van der Rijt: Band of binding?

Marge maken in je werkplaats, dat doe je niet met het verkopen van banden. Dat is een service geworden die je verleent aan je klanten om ze in je...

Met Auto Track Online Kopen bereikt het onafhankelijk autobedrijf een groep potentiële kopers, die zij anders niet of moeilijk zouden kunnen bereiken.

AutoTrack 'Online Kopen' kans voor het autobedrijf

Steeds meer consumenten willen hun grote aankopen online aanschaffen, ook hun auto. Bedrijven als Autohero en Bynco spelen succesvol in op die...

Occasionportaal Autocircuit voegt zich bij AutoTrack

Occasionportaal Autocircuit voegt zich bij AutoTrack

De occasionsite Autocircuit wordt per 1 juli aanstaande ondergebracht bij AutoTrack. Automotive MediaVentions zegt het grootste bereik van Nederland...

Johan Tuinstra: "Negentig procent van de proefritten resulteert in een verkoop."

Platform 'Proefrit aan Huis' verzorgt occasion-proefritten in heel...

Ook zonder corona zou het showroombezoek gedaald zijn. Iemand die dat al tien jaar in de gaten heeft is Johan Tuinstra. Hij is de drijvende kracht...

Datalek RDC: Wie betreft het en wat moet je als autobedrijf doen?

Datalek RDC: Wie betreft het en wat moet je als autobedrijf doen?

Vanmorgen berichtte de NOS over een groot datalek bij RDC. Er zouden gegevens van miljoenen autobezitters te koop worden aangeboden. Hoe staan de...

Wil je branche laten weten dat ook jij van de ex-BTW advertenties afwil? Ga naar www. exbtw-wegermee.nl en teken het manifest!

Stop oneerlijke advertenties op occasionportalen: 'ex-BTW, weg ermee!'

Auto-advertenties exclusief BTW. Al jaren een doorn in het oog van ondernemers Bas Oude Luttikhuis en Martijn van Duijvenvoorde. Het mag niet, het is...

Naast de algemene regels zoals anderhalve meter afstand, bevat het protocol ook tips en voorschriften over bijvoorbeeld werken en leveren op afspraak, doseren van klanten, het gebruik en reinigen van gereedschap en het inrichten van ruimtes. Josje Salentijn was nauw betrokken bij het tot stand komen van het protocol en vertelt je er alles over.

Corona-protocol voor het autobedrijf: Zó werk je corona-proof!

Hoe hou je anderhalve meter afstand in je werkplaats? Hoeveel klanten mogen in je bedrijf zijn? Hoe werk je veilig aan je klantauto's? Hoe pas je de...