AMT
  • Lees 1 maand gratis
  • Inloggen
  • Diagnose
    • Diagnosetools
    • Diagnosetips
    • Pass-thru
    • State of Health
  • APK
    • Regelgeving
    • APK-tools
  • Techniek
    • Hybride & EV
    • Waterstof
    • Motor & Transmissie
  • Werkplaats
    • Werkplaatsinrichting
    • Tools & Equipment
  • Garageforum
  • Reparatiewijzer
  • Kennistest

Alles over Social Media

  • Gesponsord
    Gesponsord
    Autoverkopen10 sep. 21

    Gesponsord Zo maak je een goede advertentie voor een te verkopen auto

    Hoe beter de advertentie, hoe beter de verkoop. Automotive MediaVentions - het moederbedrijf van AutoTrack, Gaspedaal en AutoWereld - geeft tips hoe je jouw auto het snelst verkoopt.

  • De meerste Grippers hebben een eigen bedrijfspagina op facebook, maar werken niet niet via de Facebook-bedrijfsmanager. Samen met Ros bouwen ze deze stap voor stap op. Eerst even registreren natuurlijk!
    Grip op je Autobedrijf17 sep. 19

    Social media: 'Als je positieve resultaten ziet, wordt 't ook nog 's...

    'Alsof ik tijd heb om Facebookberichten te maken. Mijn werkplaats staat vol!' Veelgehoord bij autobedrijven. Maar: als je tijd hebt om regelmatig even tussendoor te kijken wat je vrienden op Facebook doen, heb je ook tijd om af en toe een berichtje op je bedrijfspagina te plaatsen. Doen!

  • Je kan als autobedrijf niet zonder Facebook-pagina. Via het netwerk kan je snel en laagdrempelig nieuws, acties en informatie over jouw bedrijf en je diensten plaatsen. Bovendien is Facebook een mooie manier om met je klanten in gesprek te gaan.
    Artikel21 aug. 19

    Praktische tips: snelle en succesvolle Facebook-berichten voor het...

    Met Facebook kan je jouw autobedrijf onder de aandacht te brengen bij een groot publiek. Met 10,1 miljoen Nederlandse gebruikers kan een Facebook-bedrijfspagina een enthousiaste klantenkring opleveren. Hoe richt je zo'n pagina zo goed mogelijk in?

  • Whitepaper5 jun. 19

    Jouw website als showroom

    Het werven van nieuwe klanten is een kostbare aangelegenheid en het vasthouden van bestaande klanten een groeiende uitdaging. Klanten zoeken steeds vaker online naar occasions. Hoe breng je jouw occasions onder de aandacht, hoe verkoop je online meer occasions en hoe kom je in contact met je klanten?

  • Adverteren via Social Media is een snelle en goedkope manier om lokale, potentiële klanten kennis met je bedrijf te laten maken.
    Nieuws26 feb. 19

    Nieuwe klanten via Facebook, hoe dan?

    Sociale media zijn een Walhalla om goedkoop leads te genereren. "Eén euro per lead. Bizar als je ziet wat de mogelijkheden zijn!" Wat is een lead nou precies en wat zijn die mogelijkheden dan?

  • Gijs Ros is online marketing specialist en weet als geen ander hoe je lokale klanten kan trekken met social media.
    Nieuws7 jan. 19

    Kennissessie: Lokaal bereik met social media

    Social media neemt een grote rol in de marketing van het autobedrijf. Maar hoe? Het is een van de meest gestelde vragen. Hoe start ik met social media? Kost dat niet veel tijd? En hoe pak ik het dan aan, nu en in de toekomst? Specialist Gijs Ros praat je bij tijdens Auto Prof - AMT Live Gorinchem.

  • Een potentiële klant stapt in de auto en ziet een storingslampje branden. Hij wil zo snel mogelijk naar een garage in de buurt. Een Google Mijn Bedrijf-pagina 
vergroot de kans dat hij bij jou aanklopt aanzienlijk.
    Artikel25 apr. 18

    'Google Mijn Bedrijf': Snel (zoek)resultaat

    Zin in een pizza, gereedschap nodig of op zoek naar een bakker die nog open is? Even 'Googelen' en je weet waar je terecht kan. En iemand die direct een afspraak met een autobedrijf wil maken? Kan die jou online vinden? Met een 'Google Mijn Bedrijf'-vermelding is de kans groot. Een Google bedrijfspagina is zo gemaakt en daar hoef je geen programmeerkaas van gegeten te hebben.

  • Nieuws16 jan. 18

    Auto Prof - AMT Live: Hoe zet je social media succesvol in?

    Tijdens Auto Prof - AMT Live kun je kiezen uit 20 kennissessies waarvan vijf in het AMT-theater. Hier volg je kennissessies als: Haal meer uit TI-websites, Bandenklachten, hoe ga je hier mee om? en Hoe zet je Social Media in? Jeroen van den Broek belicht kort de diverse (sociale) mediakanalen en belicht de status in de branche.

  • Nieuws13 nov. 17

    Vijf sites waar je met je bedrijf op wilt staan

    Natuurlijk weet je dat het essentieel is dat je bedrijf online gevonden wordt. Maar waar begin je en wat is belangrijk? DTG geeft hier enkele praktische tips: websites waar je als bedrijf echt op moet staan.

  • Nieuws10 okt. 17

    Autobedrijf zoekt naar online omzetkansen

    Autobezitters grijpen onmiddellijk naar hun mobiel als ze een nieuwe set banden willen of een APK-keuring moeten laten doen. Toch lijkt het mkb in Nederland nog niet optimaal van te profiteren op online gebied. Actief klanten werven via internet gebeurt bijvoorbeeld nog weinig.

Meer artikelen

  1. WD-40 lanceert nieuwe website
  2. Nederlandse occasions staan erg lang op internet
  1. Volg AMT op Facebook en win een ringratelsleutelset
  2. 'Social media zijn onmisbaar voor autobedrijf
  • Abonneren
  • Garageforum
  • Reparatiewijzer
  • Nieuwsbrieven
  • Over AMT
  • Abonnement opzeggen
  • Klantenservice
  • Contact
  • Adverteren
  • Vacatures

Volg AMT

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • YouTube

Snel naar

  • Whitepapers
  • Webinars & livestreams
  • Digitaal magazine
  • Online magazine

Categorie

  • Diagnose
  • APK
  • Techniek
  • Werkplaats

Thema's

  • Trucks & bedrijfsauto's
  • Motorfietsen
  • APK
  • Diagnose
  • Hybride/EV
  • Airco
  • Werkplaatsformules

AMT is onderdeel van VMN media. Lees in ons manifest waar VMN media voor staat. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen