Waarom additieven volgens Liqui Moly ook bij bio-brandstoffen nodig...
Afzettingen en slijtage komen ook voor bij gebruik van moderne dieselsoorten, zoals B10, XTL (paraffinediesel), en HVO (Hydrotreated Vegetable Oils),...
Afzettingen en slijtage komen ook voor bij gebruik van moderne dieselsoorten, zoals B10, XTL (paraffinediesel), en HVO (Hydrotreated Vegetable Oils),...
Met Liqui Moly-additieven die je aan de olie of de brandstof toevoegt, reinig en conserveer je de motor, verhoog je de betrouwbaarheid en de...
Hoe voorkom je brandstofproblemen bij young- en oldtimers? En hoe kun je de emissies van deze auto's terugdringen? Antwoorden op deze en andere...
Begin maart gooide Duitsland de knuppel in het hoenderhok van de Europese emissiewetten. Het land wil ook na 2035 verbrandingsmotoren toelaten die...
Op vooraanstaande motorensymposia presenteert onderzoeksorganisatie AECC (AISBL) hun tests op verschillende voertuigen met verbrandingsmotor. Hoe...
"Verspilling, zonde van alle tijd en geld", zei de werkplaatschef van een grote multimerkdealer. Hij had het over de investering in opleidingen,...
In Euro 95 E10-benzine zit tot 10% bio-ethanol. Moderne auto's zijn er in principe tegen bestand, maar er zijn uitzonderingen. Daarnaast vermindert...
DirectBlue heet het nieuwe Vialle-LPG-systeem voor auto's met DI-benzinemotoren. Maar eh, direct ingespoten vloeibare LPG, dat is er toch al een jaar...
Wist je dat de verplichte bijmenging van biobrandstof bij benzine en diesel niet leidt tot minder, maar tot méér uitstoot van CO2? Kenners wel....
Euro 95 is verdwenen en heeft uit milieuoverwegingen plaats gemaakt voor E10. Dat kan tot 10% bio-ethanol bevatten. De rampverhalen doen al de...