sorteer op
Beste Leden, Wij hebben een Dacia Sandero staan van 2018 die we niet uit kunnen lezen (launch / autel / xtool ) niet , Hij kan alleen communiceren met de radiomodule. op het dashboard brand het storingslampje met oranje scoopsymbool, alles lijkt prima te werken. Kent iemand dit probleem?
Goedemiddag Allen, Wij hebben hier een megane scenic uit 2008 staan met een niet werkende cruise control. Bij het draaien aan de knop komt er ook geen CC/SL in beeld te staan. Ondertussen hebben wij vervangen: - Remlichtschakelaar - Wikkelveer/clockspring - Cruise control schakelaar Heeft iemand een idee waar we verder nog naar kunnen zoeken?
Beste, Wij hebben een nissan nv300 binnengekregen (zelfde als renault trafic 3) twin turbo met foutcode p2263-22 turbodruk te hoog We hebben geen vacuum op de turbo als de motor stationair loopt, op de vacuumklep zelf staat wel vacuum maar hij word niet aangestuurd In live data tijdens rijden advies turbodruk 2800mbar en druk voor
Probleem van deze auto is een fluitend geluid bij deceleren. Ook als je de motor uitzet, fluit hij nog even na. Lijkt op een probleem met de carterventilatie, maar de slangen zijn heel. Als je het geluid creëert, lijkt het ter hoogte van de compressor / luchtfilterhuis vandaan te komen. hopelijk heeft iemand een zoekrichting
Hallo, Deze Ford Ranger heeft een probleem met de remmen. De wagen remt goed als je lichtjes op de rempedaal duwt voel je dat de wagen wat afremt, maar als je harder gaat remmen en dus harder en dieper het rempedaal induwt voel je dat de wagen niet meer afremt en een veel langere remafstand nodig
Hi, van onze Peugeot Boxer loopt de accu gestaag leeg, ik meet 4 tot 5 Ampere wanneer ik de Ampere meter in serie zet op de pluspool. Ik heb de relais en de zekeringen er al 1 voor 1 uit gehaald, even als de startmotor, dynamo en dsi voedingspunten / stekkers op de zekeringkast (voor
Ik vermoed dat de ecu van de motor defect is. Ik wil een andere monteren van een demontage-auto, tweedehands dus. Wat moet ik doen of rekening mee houden bij bestellen, in verband met security code en sleutel nummer? Moet de gebruikte ecu vrij zijn gezet zodat ik code van mijn auto kan in voeren?
iemand een idee waarvoor dit oranje lampje staat bij Opel Combo D 2012 1.4 Bnzine , manuele bak Koffer open is het niet , en versnellingsbak is een manuele . Ook in de handleiding staat dit lampje niet .
Goedemiddag heren, Vraagje voor de Opel specialisten. We hebben bij een Opel Combo C diesel van 201O van een klant de katalysator en de roetfilter vervangen. Eveneens alle sensoren, EGR en inlaatspruit . De wagen gaat steeds in noodloop en geeft foutcode P1901-7. Roetfilterdruksensor 'niet aanwezig" af te lezen op het foutrapport. Wij werken met
Bij deze wagen is het roetfilter onlangs (1000km) het roetfilter vervangen door een aftermarket model samen met de koelwaterthermostaat.Eerst is het roetfilter vervangen, maar daarna problemen met niet willen regeneren, ook niet geforceerd.Vervolgens vastgesteld dat de koelwaterthermostaat de motor te koud hield.Nu heeft de auto probleemloos gereden tot nu: het roetfilter zou moeten regeneren, maar er