Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Kan auto niet uitlezen

Beste Leden, Wij hebben een Dacia Sandero staan van 2018 die we niet uit kunnen lezen (launch / autel / xtool ) niet , Hij kan alleen communiceren met de radiomodule.       op het dashboard brand het storingslampje met oranje scoopsymbool, alles lijkt prima te werken.   Kent  iemand dit probleem?

DaciaSandero725 jun. 2026 15:25

Cruise control werkt niet

Goedemiddag Allen,  Wij hebben hier een megane scenic uit 2008 staan met een niet werkende cruise control. Bij het draaien aan de knop komt er ook geen CC/SL in beeld te staan. Ondertussen hebben wij vervangen: - Remlichtschakelaar - Wikkelveer/clockspring - Cruise control schakelaar  Heeft iemand een idee waar we verder nog naar kunnen zoeken? 

RenaultScénic425 jun. 2026 15:13

Nissan NV300 turbodruk te hoog p226322

Beste, Wij hebben een nissan nv300 binnengekregen (zelfde als renault trafic 3) twin turbo met foutcode p2263-22 turbodruk te hoog We hebben geen vacuum op de turbo als de motor stationair loopt, op de vacuumklep zelf staat wel vacuum maar hij word niet aangestuurd In live data tijdens rijden advies turbodruk 2800mbar en druk voor

NissanNv300425 jun. 2026 12:42

Fluitend geluid bij gas loslaten

Probleem van deze auto is een fluitend geluid bij deceleren. Ook als je de motor uitzet, fluit hij nog even na. Lijkt op een probleem met de carterventilatie, maar de slangen zijn heel. Als je het geluid creëert, lijkt het ter hoogte van de compressor / luchtfilterhuis vandaan te komen. hopelijk heeft iemand een zoekrichting

Mercedes-BenzE-klasse225 jun. 2026 10:05

Wagen remt niet goed tijdens een noodrem

Hallo,  Deze Ford Ranger heeft een probleem met de remmen. De wagen remt goed als je lichtjes op de rempedaal duwt voel je dat de wagen wat afremt, maar als je harder gaat remmen en dus harder en dieper het rempedaal induwt voel je dat de wagen niet meer afremt en een veel langere remafstand nodig

FordRanger625 jun. 2026 09:36

Accu Peugeot Boxer loopt leeg

Hi, van onze Peugeot Boxer loopt de accu gestaag leeg, ik meet 4 tot 5 Ampere wanneer ik de Ampere meter in serie zet op de pluspool. Ik heb de relais en de zekeringen er al 1 voor 1 uit gehaald, even als de startmotor, dynamo en dsi voedingspunten / stekkers op de zekeringkast (voor

PeugeotBoxer725 jun. 2026 06:54

ECU vervangen door een gebruikte: moet deze vrij zijn gezet?

Ik vermoed dat de ecu van de motor defect is. Ik wil een andere monteren van een demontage-auto, tweedehands dus. Wat moet ik doen of rekening mee houden bij bestellen, in  verband met  security code en sleutel nummer? Moet de gebruikte ecu vrij zijn gezet zodat ik code van mijn auto kan in voeren?

OpelMeriva124 jun. 2026 20:23

oranje lampje brandt

iemand een idee waarvoor dit oranje lampje staat bij Opel Combo D  2012  1.4 Bnzine , manuele bak  Koffer open is het niet , en versnellingsbak is een manuele . Ook in de handleiding staat dit lampje niet . 

OpelCombo624 jun. 2026 14:50

Opel Combo C blijft in noodloop gaan

Goedemiddag heren, Vraagje voor de Opel specialisten. We hebben bij een Opel  Combo C diesel van 201O van een klant de katalysator en de roetfilter vervangen. Eveneens alle sensoren, EGR en inlaatspruit . De wagen gaat steeds in noodloop en geeft foutcode P1901-7.  Roetfilterdruksensor 'niet aanwezig" af te lezen op het foutrapport. Wij werken met

OpelCombo1223 jun. 2026 22:25

Roetfilterregeneratie met veel moeite

Bij deze wagen is het roetfilter onlangs (1000km) het roetfilter vervangen door een aftermarket model samen met de koelwaterthermostaat.Eerst is het roetfilter vervangen, maar daarna problemen met niet willen regeneren, ook niet geforceerd.Vervolgens vastgesteld dat de koelwaterthermostaat de motor te koud hield.Nu heeft de auto probleemloos gereden tot nu: het roetfilter zou moeten regeneren, maar er

Mercedes-BenzB-klasse1723 jun. 2026 11:19