Geplaatst: 23-06-2026 19:41
Beste Leden,
Wij hebben een Dacia Sandero staan van 2018 die we niet uit kunnen lezen (launch / autel / xtool ) niet ,
Hij kan alleen communiceren met de radiomodule. op het dashboard brand het storingslampje met oranje scoopsymbool, alles lijkt prima te werken.
Kent iemand dit probleem?