nieuws

Lascare wordt Equipment Group Holland

Werkplaats & Onderhoud

Lascare wordt Equipment Group Holland

Lascare is in 1995 begonnen als specialist voor de Nederlandse autoschadeherstelbedrijven op het gebied van las-, snij- en uitdeukapparatuur. Al 15 jaar voorziet Lascare de bedrijven in deze branche dagelijks van informatie, apparatuur, verbruiksmiddelen en toebehoren. Lascare verandert de bedrijfsnaam Equipment Group Holland. Wat verandert er nog meer?

De laatste jaren heeft Lascare zich ontwikkeld tot een service- en verkooporganisatie welke een totale werkplaats kan inrichten en onderhouden. Ook heeft Lascare in deze periode een nieuw service concept ontwikkeld: 1-2-3 Service biedt een totale en merkonafhankelijke werkplaatsontzorging voor alle apparatuur en facilitaire middelen.

Het is al een aantal jaren duidelijk dat de naam Lascare niet meer de huidige bedrijfsactiviteiten en -doelstellingen verwoordt. Een nieuwe organisatienaam is dus voor de hand liggend! De nieuwe naam voor Lascare moet dus de groep van dienstverleningen voor nu en voor de toekomst kunnen weergeven. Lascare gaat Equipment Group Holland heten.

Service: reparatie, onderhoud en keuring!

De service werkzaamheden zijn bij Lascare in de laatste jaren behoorlijk doorontwikkeld. Om deze groei goed gecoördineerd te houden heeft Lascare het 1-2-3 service concept geïntroduceerd. Hiermee verleent Lascare een totaalontzorging voor de hele werkplaats op het gebied van onderhoud, service en reparatie: van momentsleutel tot hefbrug, van overheaddeur tot brandpreventie, van spuitcabine tot wasplaats, van stofzuiger tot looplamp.

Service Group Holland

Ook verzorgt Lascare al jaren trainingen en workshops voor haar klanten om zo ook de kennis omtrent nieuwe ontwikkelingen, vaardigheden en bekwaamheid binnen de autoschadebranche te bevorderen. Tijd om deze servicedivisie van Lascare ook van een eigen naam en gezicht te voorzien. De Service afdeling heet voortaan Service Group Holland.

Digitaal bestellen en leveren

Vanaf het begin levert Lascare ook toebehoren en slijtdelen aan haar klanten. Deze leveringen komen vaak tot stand middels contact via telefoon, mail, groothandel. Binnenkort introduceert Lascare een nieuwe manier van bestellen op het internet. Hiervoor wordt een geheel nieuw digitaal bestelplatform ontwikkeld. De klant kan hier 24 uur per dag en 365 dagen per jaar zijn of haar bestelling in de webshop invoeren. Naast de toebehoren en slijtdelen zullen in deze webshop ook kleine gereedschappen en informatie in de vorm van adviezen en  filmmateriaal te vinden zijn. De doelstelling is eenvoudig: snel leveringen kunnen verzorgen, vandaag besteld is morgen in huis!

De Lascare-divisie die deze nieuwe, digitale dienstverlening gaat verzorgen, wordt ook voorzien van een passende naam, die de te bestellen groep van producten en informatie voor nu en voor de toekomst kan verwoorden. De nieuwe webshop heet Tools Group Holland.

Reageer op dit artikel