
In elke organisatie werken verschillende mensen met verschillende persoonlijkheden. Dat kan weleens botsen, maar als je rekening met elkaars karakter...
In elke organisatie werken verschillende mensen met verschillende persoonlijkheden. Dat kan weleens botsen, maar als je rekening met elkaars karakter...
Klanten worden steeds mondiger en kritischer. Bovendien is het lastiger om ze naar een jouw autobedrijf te krijgen. Ook medewerkers veranderen, ze...
De toekomst begint vandaag. Want voor je het weet, is het gisteren. Hoe maak je de werkplaats klaar voor de nieuwste techniek? En, minstens zo...
Het is vijf uur geweest en het werk is nog lang niet klaar. Vandaag niet, maar gisteren, eergisteren en vorige week ook niet. Dat wordt weer...
Op de werkvloer met elkaar praten over werk. Het klinkt eenvoudig en toch gaat het vaak mis. Goede communicatie is onmisbaar voor een goede...
Elektrische voertuigen bepalen steeds meer het straatbeeld. Service-adviseur en partsmanager Jack Tinnemans ziet deze verandering vooral als een...
Voor iedereen die het webinar ‘Gezond de toekomst in’ van begin november gemist heeft: het is nu terug te kijken. In dit webinar van OOMT wordt...
Je bent een klant aan het helpen, de telefoon gaat, er komen klanten binnen. Balen, de collega’s kunnen niet bijspringen. En dan moet je zo ook nog...
René Bestevaar is adviseur werkgeverschap bij OOMT. De vraag die hem het meest gesteld wordt: weet je een goede autotechnicus of receptionist? “Ik...
Meer werkplezier, minder stress en een betere balans in je werk. Coaching heeft aantoonbaar een positief effect op medewerkers, werkgevers en...