nieuws

OOMT Servicedesk: je kunt het altijd even aan OOMT vragen!

Ondernemen 435

De wereld verandert. Ook in de werkplaats staan de ontwikkelingen niet stil. Wil je weten wat de auto van de toekomst voor jouw werk betekent? Ben je nieuwsgierig of je alles uit je werk haalt? Of heb je een andere vraag over je werk? Je kunt het altijd even aan OOMT vragen. De OOMT Servicedesk helpt je graag op weg.

OOMT Servicedesk: je kunt het altijd even aan OOMT vragen!

Iedereen heeft weleens vragen over het werk. Hoe houd ik mijn vakkennis op peil? Gebruik ik al mijn talenten? Hoe haal ik meer uit het team? De OOMT Servicedesk geeft antwoorden en staat voor iedereen klaar met praktische tips en adviezen.

Betsie Brink, directeur OOMT, vertelt er meer over. “Als de wereld snel verandert, is stilstaan geen optie. Toch is stilstaan een heel normale reactie. Verandering kan bedreigend zijn. Je kan denken: de komende dertig jaar komen verbrandingsmotoren gewoon voor onderhoud en reparatie in de werkplaats.

Als de wereld snel verandert, is stilstaan geen optie

Dus hoef ik niet te veranderen. Maar soms gaan de veranderingen plotseling sneller dan je verwacht. Dan helpt het als je jezelf op tijd hebt voorbereid.”

Kat uit de boom

OOMT stimuleert vakmensen om hun talenten te benutten voor hun werk. Betsie Brink: “Als je werk doet waar je goed in bent en wat je leuk vindt, dan werk je met plezier. Wij helpen iedereen in de mobiliteitsbranche om het beste uit zichzelf te halen. Dat doe je door jezelf te blijven ontwikkelen in je werk.”

Voor sommige autotechnici gaan veranderingen niet snel genoeg. Ze staan te trappelen om met nieuwe technieken aan de slag te gaan. Anderen wachten liever af en kijken eerst de kat uit de boom. Bij welke groep je hoort, doet er niet toe, benadrukt Betsie Brink. “Het belangrijkste is dat je vooruit kijkt. OOMT kan je daarbij helpen. Wij denken graag met je mee over de volgende ontwikkelstap in jouw loopbaan.”

Verder komen

Werk je in de mobiliteitsbranche en heb je vragen over je werk? De OOMT Servicedesk is bereikbaar via e-mail en telefoon. De specialisten van OOMT hebben op vrijwel elke vraag een antwoord. De Servicedesk bellen of mailen is helemaal vrijblijvend en kosteloos.

Betsie Brink: “Misschien ben je autotechnicus en wil je diagnosetechnicus worden, maar twijfel je of je dat bij je past. Of wil je een training doen over elektrische auto’s maar durf je het niet te bespreken met je leidinggevende. Of ben je zelf leidinggevende en wil je jouw team klaar maken voor de toekomst. Neem contact op met de OOMT Servicedesk en stel je vraag. Je krijgt altijd een advies op maat. Wij zijn er om jou verder te helpen.”

De OOMT Servicedesk: vraag raak!

De OOMT Servicedesk is er om jou als medewerker of leidinggevende te helpen. Heb je vragen over je loopbaan? Wil je aan de slag met je team? Je kennis opfrissen met een training of workshop? Wij kennen de mogelijkheden en geven je graag tips en adviezen. Ook over veilig werken, arborisico’s en bijvoorbeeld wat je rechten en plichten zijn bij ziekte. Voel je vrij en vraag raak! Wij zijn er voor jou.

De OOMT Servicedesk is bereikbaar via servicedesk@oomt.nl en via telefoonnummer 0800-0155.

Reageer op dit artikel