nieuws

‘Omzetvergroters’ in het garagebedrijf

Ondernemen 738

Steeds meer autobedrijven bieden klanten aanvullende diensten en producten aan. Goed voor de omzet en klantbinding. Zo kan een autogarage bijvoorbeeld ook een Kentekenloket zijn of Trekhaakcentrum. Sommige ondernemers ontwikkelen eigen ‘omzetvergroters’. Wat leveren deze extra’s jouw als ondernemer op?

‘Omzetvergroters’ in het garagebedrijf
Een dienst of product als extra service aanbieden, kan je meer traffic naar je autobedrijf opleveren. Een mooie kans voor nieuwe klanten en meer omzet.

In de eerstvolgende editie van AMT Ondernemen besteden we aandacht aan het thema  ‘Omzetvergroters’  en zetten we verschillende diensten en producten voor je op een rij. Welke bestaande concepten zijn er? Hoe kan je ze inzetten in jouw bedrijf, wat kost het en wat kan het je opleveren?

Daarvoor zijn we ook benieuwd naar jouw ervaringen. Wat zijn jouw omzetvergroters? Heb je een eigen product of dienst ontwikkeld of heb je je aangesloten bij een bestaand concept? Er zijn zelfs autobedrijven die diensten buiten de branche aanbieden om zo meer klanten te trekken. Denk aan een kapper of stomerijservice.

Beantwoord de vragen

Wij zijn benieuwd naar jouw ervaringen. Deel ze met ons en help ons een waardevol thema te maken waar autobedrijven van leren en dat hen verder brengt.  Beantwoord daarvoor de volgende vragen:

AMT Ondernemen

AMT Ondernemen is hét kennisplatform voor ondernemers van het garagebedrijf. Met praktische tips, ervaringen uit de praktijk, nieuws uit de branche en relevante artikelen helpt AMT Ondernemen automotive professionals bij de dagelijkse praktijk van hun onderneming.

Lees hier AMT Ondernemen digitaal.

 

Reageer op dit artikel