nieuws

Combinatie diagnosetools als totaaloplossing

Ondernemen 1260

Multimerk diagnosetools kennen hun beperkingen, hoe goed ze ook zijn. De één blinkt uit in Duitse, Franse of Aziatische merken, andere bieden koppeling met technische data en sommige weer niet. Best even zoeken welke het beste in jouw werkplaats past. De Sergoyne Diagnostics Ultimate Case met gecombineerde diagnosetools en ondersteuning kan oplossing bieden.

Combinatie diagnosetools als totaaloplossing
Een brede dekking en uitgebreide ondersteuning moeten bijdragen aan de doelstelling van Sergoyne: De werkplaats helpen tot de oplossing van elke storing te komen.

Sergoyne wil elke techneut naar de oplossing van een storing helpen, ongeacht automerk of probleem. Daarom heeft zij een aantal producten in één koffer gecombineerd. In de ‘Ultimate Case’ vind je een combinatie van hardware, software en een ondersteuningspakket van de Sergoyne hotline.

In één koffer

“De Sergoyne Diagnostics Ultimate Case combineert de Actia Multi-Diag Access en G-Scan Tab“, legt Jeroen Vertongen van Sergoyne Diagnostics uit. “De software (windows based) is geïnstalleerd op een tablet die ook in de koffer te vinden is.  De twee tools vullen elkaar aan: de Actia Multi-Diag Acces is gericht op Europese merken, de G-San Tab biedt, naast Hyundai en Kia fabriekstools, een uitgebreide dekking van Aziatische en Amerikaanse merken.

“Wij leveren deze koffer inclusief een compleet ondersteuningsabonnement: onderdeleninformatie, bekende problemen, begeleide diagnose, HaynesPro Technische Data en voertuig technische support door onze eigen Sergoyne Diagnostics hotline. Mocht de werkplaats er, ondanks alle informatie, toch niet uitkomen, dan kunnen we op afstand diagnose stellen of sleutels en trekhaken inleren en programmeren”, vult Vertongen aan.

Remote ondersteuning

De ‘Sergoyne Diagnostics Remote’ interface wordt via EOBD-aansluiting verbonden met het voertuig. Via de Remote App op de tablet maak je eenvoudig contact met de helpdesk. Daar hoef je geen abonnement voor af te sluiten. Je betaalt voor de tijd die je daadwerkelijk van de helpdesk nodig hebt.

Reageer op dit artikel