nieuws

eXponentia en Mivar helpen werkplaats

Ondernemen

eXponentia en Mivar helpen werkplaats

De technische ontwikkelingen in moderne auto’s volgen elkaar snel op. Autotechnici moeten op de hoogte blijven, om te voorkomen dat auto’s naar de dealer of specialist doorgestuurd moeten worden. eXponentia en Mivar werken samen om de universele werkplaats daarbij te ondersteunen. Op AMT Live vertelt Mivar u alles over de mogelijkheden.

Al in september werd bekend gemaakt dat Mivar, eXponentia en Innovam samen gaan werken. eXponentia maakt gebruik van de trainingsfaciliteiten van Innovam en nu bieden Mivar en eXponentia samen ondersteuning aan de universele werkplaats. Dat doen ze door technische informatie en trainingen.

Mivar levert informatie

Voertuig Technisch Support van Mivar is een helpdesk waar u terecht kunt met technische vragen en de juiste schema’s kunt opvragen. VTS bevat ruim 30.000 storingen. Met een telefoontje naar de nieuwe eXponentia Helpline krijgt u de benodigde informatie inclusief eventuele schema’s.

Twee trainingen per jaar

eXponentia biedt opleidingen aan en door de samenwerking met Mivar wordt de VTS met de opleidingen gecombineerd. Voor een vast bedrag per maand kunt u gebruik maken van de eXponentia Helpline en twee trainingen per jaar.

De twee trainingen kunnen gevolgd worden door één autotechnicus, of door twee autotechnici die elk een training krijgen. Andere afspraken zijn in overleg mogelijk.

Paul Janssen (Redactie AMT)

Reageer op dit artikel