nieuws

Opvallende Liqui Moly bedrijfsuitstraling trekt klanten

Ondernemen

Opvallende Liqui Moly bedrijfsuitstraling trekt klanten

Voor vrije garages, die niet kunnen terugvallen op een automerk of een eigen keten, is realisatie van een attractief buitenaanzien lastig. Hier bieden de designers van Liqui Moly uitkomst. Zij leveren maatwerk en ontwerpen in overleg met de klant borden en lichtreclames die precies zijn toegesneden op diens wensen en behoeften.

Als eerste Nederlandse garage is Schouten Autotechniek uit Breda voorzien van het markante Liqui Moly-design.

Met dit design wil de Duitse olie- en additievenspecialist zijn merkbekendheid verhogen en tegelijk vrije garagebedrijven ondersteunen bij het realiseren van een aansprekend design. In Duitsland is het garagedesign in de kleuren blauw-rood al jarenlang een topper.

Schouten Autotechniek koos voor deze buitenvormgeving omdat Liqui Moly een sterk merk is met een goede kwaliteit, begeleiding en service. Op die klinkende eigenschappen wil het bedrijf meeliften.

Liqui Moly-buitendesign is beschikbaar voor ieder garagebedrijf. Belangstellenden kunnen contact opnemen met John Korsten op nummer (0653) 716 745.

Hans Doornbos (Redactie AMT)

Reageer op dit artikel