nieuws

Autobedrijf Kleverlaan: Autobedrijf van het jaar 2010!

Ondernemen

Autobedrijf Kleverlaan: Autobedrijf van het jaar 2010!

Op het drukbezochte en uiterst succesvolle jaarcongres ‘No Limits’ van Bovag Onafhankelijke Autobedrijven, is de winnaar gekozen van ‘Autobedrijf van het Jaar’. De eer was voor Autobedrijf Kleverlaan. Volgens juryvoorzitter Auke Cupédo van AMT is Kleverlaan een ambitieus autobedrijf dat met aandacht voor detail en slimme marketing uiterst succesvol is. Het is feest in Limmen!

De vakjury typeert Autobedrijf Kleverlaan als een strak geleide ‘toptent’ waar toch een aangename sfeer heerst die je als klant een warm gevoel geeft.

Maar ook de medefinalisten mochten er zijn. Autobedrijf Kleverlaan nam het in de finale op tegen Autobedrijf ’t Centrum uit Eethen en Van Leeuwen auto’s uit Kesteren. Alle finalisten werden door de vakjury, met vertegenwoordigers van Bovemij Verzekeringen, Hella, VWE en Corbo, intensief doorgelicht op alle facetten van het auto-ondernemerschap. De vakjury stuurde ook een mysteryshopper op pad om de prestaties van de drie toppers ‘als klant’ te ervaren.

Tijdens de verkiezingshow in de Hilversumse Studio 21 konden ook collega-autobedrijven hun favoriet kiezen. Uiteindelijk werd Autobedrijf Kleverlaan uit Limmen gekozen tot ‘Autobedrijf van het Jaar 2010’.

Vol ambitie

De vakjury over de winnaar: “De topklasse straalt er bij Autobedrijf Kleverlaan uit Limmen vanaf. Dankzij een zeer gedreven management is dit autobedrijf tot grote omvang gegroeid. Ook beschikt het over een eigen schadeafdeling. Dankzij de alerte, toekomstgerichte visie worden kansen in de markt snel gesignaleerd en tot uitvoering gebracht. Er is veel aandacht voor klanttevredenheid, zelfs klantenreviews schuwt het bedrijf niet. Van je fouten kun je leren. Met een ruime voldoende neemt Kleverlaan geen genoegen. Alleen zeer goed is goed genoeg. Ook aan marketinginspanningen is geen gebrek, de activiteiten variëren van nieuwsbrieven en een eigen huis-aan-huis krant tot zoekmachinemarketing en klantenpassen. Kleverlaan weet zich goed in de kijker te spelen”.

Op naar 2011

Vorig jaar won Autobedrijf Gert Pater uit Barneveld de verkiezing. “Deze bekroning heeft ons aantoonbaar extra omzet gebracht en heel veel voldoening voor het team”, aldus Gert Pater. Dus autobedrijven: op naar de 2011 verkiezing en probeer zoveel mogelijk tevreden klanten voor u te winnen. De weg naar de finale begint immers met het vergaren van zoveel mogelijk consumentenstemmen.

Auke Cupédo (Redactie AMT)



Bekijk de video voor een impressie van het jaarcongres.

Reageer op dit artikel