artikel

Deel je ervaring met schadeherstel en scoor 2 flessen Snap-on Nitro Gold handzeep

Ondernemen Premium 872

Een ster in de voorruit, parkeerschades, deukjes in portieren en zijpanelen. Kleine schades die je ongetwijfeld regelmatig bij klantenauto’s tegenkomt. Wat doe je? Verkoop je de klant de reparatie van deze schades of verwijs je door naar een schadehersteller?

Deel je ervaring met schadeherstel en scoor 2 flessen Snap-on Nitro Gold handzeep
Er zijn vele koplampreparatiesets op de markt beschikbaar waarmee deze reparatie uitstekend in de werkplaats van het regulier garagebedrijf is uit te voeren.

Je klant wijzen op schades én het kunnen bieden van de reparatie is een kans op meer omzet en bindt je klant nog meer aan jouw bedrijf.

Kleine schades zijn een kans voor het garagebedrijf. Niet alleen leveren koplampreparaties en het ‘wegpoetsen’ van krassen je omzet op, het is ook goed voor je klantenbinding. “Ik kan écht voor alles bij mijn garage terecht.”

Maar schadeherstel is een vak, ook de kleine schades. Hoe pak jij dat aan in jouw werkplaats? Heb je geïnvesteerd in opleiding en equipment? Of huur je een specialist in om bij jou in de werkplaats kleine schades te verhelpen? 

Deel jouw ervaring

In de komende editie van AMT besteden wij aandacht aan het thema Schadeherstel en stellen we jouw ervaring zeer op prijs.

Dat levert ons de informatie op waarmee we een waardevol thema kunnen maken die aansluit op jouw praktijk. Bovendien maak je kans op een complete set handzeep Nitro Gold van Snap-on t.w.v. 25 euro. 

Schone handjes

Schadeherstel voor je handen: de Nitro Gold handzeepset van Snap-on. De 35 meest waardevolle inzendingen krijgen zo’n setje opgestuurd, inclusief nagelborstel.

Vul vandaag nog onderstaand vragenformulier in en wie weet valt het pakket in jouw werkplaats op de mat.


Reageer op dit artikel