Nieuwe merknaam koppelt Eurorepar direct aan Stellantis
Stellantis verbindt zijn multimerk-onderdelenmerk Eurorepar duidelijker aan het moederbedrijf. Vanaf nu verschijnt het label 'by Stellantis' op verpakkingen en in communicatie.
Gebruikte onderdelen. De meerderheid van autobedrijven die op onze enquête reageerden, werken ermee. Om wat voor onderdelen het gaat, waar ze die vinden en of de reparatie altijd goed verloopt met zo'n gebruikt onderdeel? Spoiler alert: Nee!
Stellantis verbindt zijn multimerk-onderdelenmerk Eurorepar duidelijker aan het moederbedrijf. Vanaf nu verschijnt het label 'by Stellantis' op verpakkingen en in communicatie.
Nieuwe onderdelen, moeten die van de Original Equipment Manufacturer (OEM) komen of mogen ze ook van een Independent Aftermarket Manufacturer (IAM) zijn? OEM zeggen 31 van de 59 AMT-lezers die we ernaar vroegen. Meest genoemde reden: kwaliteit.
Onderdelen spelen een cruciale rol in de economie van de werkplaats en vormen een belangrijk deel van de werkplaatsfactuur. Maar hoe beïnvloeden de veroudering van het wagenpark en de stijgende kosten de onderdelenmarkt? AMT bespreekt het in drie delen. Vandaag deel 2: Omgaan met onderdelen in de werkplaats
Forumlid Gman2oo6 heeft te maken met een Renault Kangoo 1.9 dTi uit 2002. De auto geeft telkens foutcode DF023 - signaal vliegwiel onwaarschijnlijk. Hij heeft de krukassensor al vervangen en een extra massakabel getrokken, maar het probleem blijft bestaan. Welke stappen leidden tot de oplossing?