Banden steeds belangrijker voor omzet: kan een bandenformule helpen?
Veel autobedrijven laten bandenomzet liggen. Jammer, want banden zullen de komende jaren steeds belangrijker worden voor de onderdelenomzet. Kunnen bandenformules helpen?
Wie geld uitgeeft aan equipment wil daar iets voor terug. De investering moet renderen. Om uit te vinden of investeren in een bandenwisselaar dat doet, maakte AMT lang geleden voorbeeldberekeningen voor een klein en een groot bedrijf. Is die manier van rekenen nog wel actueel? En zo niet, hoe moet het dan? We vroegen het aan de leveranciers van deze machines.
Veel autobedrijven laten bandenomzet liggen. Jammer, want banden zullen de komende jaren steeds belangrijker worden voor de onderdelenomzet. Kunnen bandenformules helpen?
Wie de band heeft, heeft de klant. En als de klant in de toekomst vaker elektrisch rijdt, wordt de band van en met de klant nog belangrijker. Voor het autobedrijf is de juiste bandenwisselaar dus een eerste levensbehoefte. Maar wat is de juiste bandenwisselaar? We vroegen een zestal leveranciers naar hun mening.