Stellantis: verlengde garantie en compensatie bij problemen met...
Stellantis biedt verlengde garantie en compensatie bij PureTech-problemen. Wat zijn de voorwaarden?
Terwijl je op de weg het aantal Tesla's, Kona's, en ID's snel ziet toenemen, rijden bestellers nog gewoon op diesel. Dat gaat veranderen. En nu steeds meer Europese steden de komst van emissievrije zones aankondigen, kan dat wel eens snel gaan. Maar kunnen ondernemers met een elektrisch busje uit de voeten? Bij de introductie van de e-Partner en ë-Berlingo vroegen we het aan PSA…, eh Stellantis.
Stellantis biedt verlengde garantie en compensatie bij PureTech-problemen. Wat zijn de voorwaarden?
Citroën roept in Nederland 45.475 auto's terug naar de garage om een defect in de airbag. Het gaat om een probleem met de airbags van de Japanse fabrikant Takata. In heel Europa worden 869.000 auto's teruggeroepen.
Hoeveel elektrische auto's zijn er in 2035? En hebben die meer of minder onderhoud nodig dan auto's met verbrandingsmotor? Met andere woorden, hoe gaat de werkplaatsomzet zich ontwikkelen? Omdat glazen bollen hier niet helder over zijn, nemen we onze toevlucht tot data. Hoe zien de onderzoekers van Trend RX en WESP de toekomst van de werkplaats?
De invoering van zero-emissiezones in een aantal grote steden staat voor de deur. Bestelauto's met Euro-4 of lagere emissieklasse van ondernemers worden vanaf 1 januari geweerd uit de stadscentra. Tenzij ze ontheffing hebben aangevraagd. Waarom doen zo weinig ondernemers dat?