Premio nieuwe huisstijl: klaar voor overmorgen
Het franchisenetwerk van Premio Banden + Autoservice in Europa is een nieuw blauw met geel jasje gestoken en draagt nu de slogan 'Klaar voor overmorgen'. Ze leggen uit waarom.
Of AMT een exclusief interview wil met Martin Conrad, Vice President Marketing van LKQ Europe over LKQ's visie op werkplaatsconcepten? Ja natuurlijk! De kans om in gesprek te gaan met een topman van een automotive grootmacht laten we niet voorbijgaan. We zoomen met hem in op de waarde van een garageconcept, fabrikantendata, de bedreigingen en kansen voor het universele autobedrijf en meer.
Het franchisenetwerk van Premio Banden + Autoservice in Europa is een nieuw blauw met geel jasje gestoken en draagt nu de slogan 'Klaar voor overmorgen'. Ze leggen uit waarom.
Castrol heeft de eerste werkplaats in Nederland met de nieuwe Castrol-huisstijl gepresenteerd. My Motors in Venray is de meest recente toevoeging aan het Castrol Service-netwerk en mag de nieuwe merkidentiteit als eerste voeren.
Verandering is een constante factor in de mobiliteitsbranche. Maikel en Ilse Janssen van Autobedrijf Janssen in Rijsbergen veranderen met de tijd mee. Het onafhankelijke autobedrijf kiest voor groei en investeert nu alvast in een elektrische toekomst, vertelt Ilse Janssen. "Samen met OOMT maken we het bedrijf en het team klaar voor de mobiliteitswereld van morgen."
Banden worden steeds belangrijker voor de werkplaatsomzet. Tyres-On, het nieuwe bandenconcept van PartsPoint, gaat daarom autobedrijven helpen om specialist in banden te worden. Hoe dat werkt en wat dat oplevert, wordt uitgelegd door Michael Claassen (foto).