Bosch introduceert Tesla-diagnose met SOVD-norm in ESI[tronic]
Bosch maakt het onderhoud van Tesla-voertuigen mogelijk met de integratie van de SOVD-norm in de ESI[tronic] software, die nu toegang biedt tot originele Tesla-diagnose-informatie.
Elektrisch rijden, connected cars, de autonome auto... "De veranderingen gaan razendsnel", hoor je vaak. Maar is dat echt zo? Ziet een rit er voor de automobilist nu heel anders uit dan tien jaar geleden? En het onderhoud, is dat nu echt zo anders dan toen? Dus, wat doe je nu met je autobedrijf: rustig voort op de ingeslagen weg? Of klaarstomen voor een heel nieuwe toekomst?
Bosch maakt het onderhoud van Tesla-voertuigen mogelijk met de integratie van de SOVD-norm in de ESI[tronic] software, die nu toegang biedt tot originele Tesla-diagnose-informatie.
Weet je het nog, de APK Keurmeesterquiz met de pick-up truck 'met zonder' derde remlicht. Was dat APK-goed- of afkeur? 86 APK-keurmeesters en andere autotechnici bogen zich erover. Kwamen zij tot de juiste keuringsbeslissing? En wisten zij die goed te onderbouwen? We vragen het juryvoorzitter en APK-trainer bij Innovam, Dirk Roozen.
Ben jij een goede APK Keurmeester? Ga de uitdaging aan en test je APK-kennis in de APK Keurmeesterquiz. Deze keer krijg je te maken met een pick-up truck 'met zonder' derde remlicht. Goed- of afkeur?
'Zwarte APK' of 'APK op afstand'. AMT schreef er al herhaaldelijk over. Ook de RDW zat niet stil. Vanaf 1 januari ga je dat merken in de nieuwe APK-regels. Hoe? Wat verandert er nog meer? En hoe zou de APK (nog) beter kunnen? We geven de feiten en zijn benieuwd naar jouw mening…