Geplaatst: 01-04-2008 12:10
Wat kan het zijn: wel van alles.
Mechanisch: kapotte klep of nokkenas, etc.
Electronisch: defecte injector, kapotte bougie, defecte bekabeling, etc. etc.
Als je er mee door rijdt dan sneuvelt je katalysator ook vanzelf.
Dus toch maar even een professionele garage of dealer gaan opzoeken.