Geplaatst: 21-02-2016 21:54
Heren
Deze auto heeft een olie lekkage bij de krukaskeering aan de d-riem zijde. Nu is mijn vraag, heb ik nog speciaal gereedschap nodig voor het vervangen hier van ( ik weet dat je de pennen nodig hebt voor de riem), voor de rest nog gereedschap nodig of kan het zo?