Geplaatst: 03-05-2011 13:23
Klant kwam bij ons met het volgende probleem, na inschakelen airco slaat auto (bijna) af. Dit probleem zou zijn opgetreden nadat de distributie (door bevriende monteur) is vervangen. We hebben de distributie reeds gecontroleerd deze staat goed! Alle stekkers zijn aangesloten. Volgens ons werkt idle up niet. Iemand bekend met dit probleem??
Bvd!