Geplaatst: 02-09-2014 8:54
Wij hebben hier het volgende probleem
de sos knop blijft knipperen met de melding op het scherm dat de verbinding mislukt is
het toestel is een RT4 met software 8.20
na een tijdje gaat hij uit maar als de auto opnieuw gestart word is het weer terug
weet iemand hier misschien wat dit zou kunnen zijn