Geplaatst: 31-10-2008 20:32
[114535]Deze mens komt vandaag voor de eerste maal bij ons. Probleem is bij het rijden vanaf 50 km/u een geluid van roulement linksvoor. Als je de wagen op de brug zet en het wiel ronddraait geen geluid.
Historiek van het probleem : Bij twee andere garages hebben ze reeds twee wielnaven en 3 kogellagers gestoken + 2x nieuwe cardankop. Reusltaat = 0,0 resultaat.
Het enige resultaat is dat de 2 bouten "zot" draaien en de twee andere wielbouten muurvast zitten.
Nu wil deze klant dat ik het probleem oplos. Hij is ondertussen 832 euro verder. Heeft gisteren bij VAB-diagnose geweest en daar zegt men dat wielnaaf defekt is.
Heeft iemand dit al meegemaakt?