Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-09-2009 20:02

[136395]Goede dag

Opel vivaro gaat af en toe de rem rechtsvoor vast zitten, zo erg dat de remblokken weg branden.

Staat de auto/bus weer een poosje dan is alles weer oke.

We v.v. de remblokken en het gaat weer heel lang goed, tot dat het weer eens mis gaat, weer de zelfde klacht/probleem.

Het lijkt erop dat hij zijn remdruk op dat moment niet meer kwijt kan na het los laten van het rempedaal.

Het is alleen rechtsvoor.

Hoofdremcylinder is al v.v.

Geen foutmeldingen in het ABS systeem.

Komt iemand dit bekent voor ? zijn er vaker problemen met de ABS pomp, want het begint er op te lijken dat daar de oorzaak zit.

Afz. Harry.