Geplaatst: 19-03-2009 0:42
ik heb een probleem met hat starten van mijn auto,het was in begin een service lampje aan het branden een dag later wil mijn auto niet meer starten er komt geen stroom via de komputer bij de motor.en ik heb een andere copumter kast vervangen maar het probleem blijft.ik vraag u graag uw hulp.
met dank aan iedereen.