Geplaatst: 01-09-2009 19:39
[136392]Goedendag,
Heb een vito hier staan voor ombouw naar gewone vering. Nou is mijn vraag weet iemand een makkelijke manier om lampje uit te krijgen van luchtvering die blijft branden in dashbord. Zekeringen en stekker van schakelaar los maakt niks uit lampje blijft branden. Dashbord (display) eruit om lampje te demonteren lijkt me niet de snelste manier.
Mischien iemand een oplossing?
Vr.gr.
G.klopstra