slecht stationar lopen, en afslaan

Merk
Seat
Model
Cordoba
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 16V
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-09-2009 15:45

[136375]Ik heb hier een cordoba staan die niet stationair wil lopen

dan gaat de auto pingelen,

als je gaspedaal op 2000 toeren houd en erboven

blijft ie goed lopen, laat je vervolgens gas weer

los dan gaat de auto weer pingelen, en vervolgens afslaan

en dan heel moeilijk weer aan de praat te krijgen,

distributie is op tijd, labdasonde al vervangen,

geen storingen,

herkent iemand dit probleem??

mvg Thijmen