Geplaatst: 01-09-2009 15:45
[136375]Ik heb hier een cordoba staan die niet stationair wil lopen
dan gaat de auto pingelen,
als je gaspedaal op 2000 toeren houd en erboven
blijft ie goed lopen, laat je vervolgens gas weer
los dan gaat de auto weer pingelen, en vervolgens afslaan
en dan heel moeilijk weer aan de praat te krijgen,
distributie is op tijd, labdasonde al vervangen,
geen storingen,
herkent iemand dit probleem??
mvg Thijmen