Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-09-2009 23:56
Hallo mensen, Ik heb een MX5 staan met een gebroken distributieriem kan iemand mij vertellen of de kleppen raken?
MVG Mike