7 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-07-2010 11:17
[158366]Hierbij een vraagje over een 306.
De airco en verwarming doen het niet, als je aan de knop draait doet die het op geen één stand.
Zekeringen na gekeken, die zijn in orde.
Wat kan het verder wezen??
Bedankt!!!