Geplaatst: 11-11-2008 12:35
[115237]Er zit een becker originele radio/navigatie in waat het display van uitviel, we hebben de radio eruit gehaald opgestuurd laten reparen en weer gemonteerd, de radio gaat gewoon aan en speeld maar na een minuut ongeveer komt er PROD in de display te staan en is de radio niet meer te bedienen, is er imand die hiervoor een oplossing heeft?
M.v.g. Eric