Geplaatst: 14-11-2008 20:13
[115478]Goededag,
Kan iemand mij vertellen of de CORSA-C; Z1.4XE AUTOMATIC (volautomaat) een elektronisch gaspedaal heeft? Ik wil nl. achteraf een cruise control monteren, maar wil weten of ik meer nodig heb dan alleen de stuurschakelaar met cc-bediening.
Alvast bedankt!!!
Greetz Executive